Rare symptomen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb met belangstelling bijna alle topics doorgelezen en ook wij willen heel graag een kindje
Ik heb volgende week mijn NOD en nu heb ik sinds een week last van lage rugpijn, mijn tepels zijn gevoeliger, mijn huid is vettiger  en ik heb een heel raar gevoel in mijn buik.
Misschien zijn het allemaal wel hele toevalligheden en wil ik het gewoon (te) graag.

Wie herkent deze symptomen en weet misschien of dit zou kunnen duiden op.....

Groetjes,
VJ

Hoi hoi,
Ten eerste is het bij iedereen anders natuurlijk.
Bij mij ging het zo.
In April gestopt met de pil,5 weken later nog een keer ongesteld geweest in Mei,
daarna tijdens vakantie zwanger geworden.
Ongesteldheid bleef uit maar omdat ik voor ik met de pil begon elke 5 weken ongesteld was en de keer na het stoppen ook ,ging ik uit van 5 weken en door de vakantie had ik ook fout geteld,dus was al 6 weken  na laatste ongesteldheid
Ik een test gedaan,en stond nog al lullig te kijken naar het staafje die onmiddelijk al aangaf dat ik zwanger was.
Ik was dus al 6 weken zwanger en ik merkte er niks van,het voelde zelfs of ik ongesteld moest worden.
Moet er bij zeggen dat ik ook niet gefocused was op zwanger worden,ik was gestopt met de pil en ging ervan uit dat het zelfs een aantal jaar zou kunnen gaan duren.

groetjes Merel

Hoi Merel,

Ik ben in juli gestopt met de pil en ben tot nu toe nog altijd in dezelfde week ongesteld geworden. Het was net alsof ik nog aan de pil was alleen was het iets heviger dan voor die tijd.

Ik denk dat je geljik hebt en wil ik het waarschijnlijk te graag. Dus ik denk dat ik geduldig volgende week moet afwachten.

Het zou ik elk geval geweldig zijn, maar dat hoef ik niemand hier te vertellen. We willen toch eigenlijk allemaal hetzelfde nietwaar!

Groetjes

Hoi hoi,

Gewoon afwachten,haha
En veel "klussen" rond je eisprong.
Ik was natuurlijk op vakantie,en ben denk ik niet de enige die dan wat vaker klust,dus dat heeft zeker wel meegeholpen denk ik.
Mischien lekker op vakantie gaan
Maarre je bent nog niet zo heel lang gestopt met de pil,en het kan zijn dat je lichaam nog even moet bijkomen van het pilgebruik.
Ik weet je leeftijd niet,en hoelang je de pil geslikt hebt dat soort dingen tellen ook mee.
Gaat het je eerste worden?

groetjes Merel

groetjes Merel

Hoi,

Het wordt inderdaad onze eerste.
Ik ben inmiddels 30 jaar en heb toch een aantal jaartjes pilgebruik achter de rug.

We zijn begin deze maand op vakantie geweest, en je klust inderdaad dan iets meer. Vandaar dat ik mij misschien extra focus op mijn symptomen.
Ik probeer wel extra op te letten met alles wat ik eet en doe, want je weet maar nooit.

We wachten ondertussen geduldig af.

Hoeveel weken ben jij zwanger?

Groetjes,

Hoi hoi,

Wat betreft eten,kan je alles eten en drinken hoor.
De eerste weken leeft je baby nog van een dooierzakje ,los van de moeder.
Dit heb ik gevraagd bij de vk omdat ik tijdens mijn vakantie biefstuk,alcohol etc.had gedronken,en dit terwijl ik eigenlijk nauwelijks alcohol drink.
Het is zo;n 3 tot 4 weken dacht ik of zelfs langer.
Ik ben nu zelf 23 als de baby er is ben ik 24.
Het is mijn eerste en ik zit nu in week 25 van mijn zwangerschap.

biefstuk had ik natuurlijk jiet gedronken ,maar gegeten,anders was het wel een hele vieze

groetjes Merel

Hoi Merel,

Bedankt voor je advies; ik heb onlangs een paar feestjes gehad en heb daar franse kaasjes gegeten. Nu ik die rare sympomen heb, wil ik daar wel iets voorzichtiger mee gaan worden.

Ben vannacht en vanmorgen bij het opstaan voor het eerst misselijk geweest en heb nu een mega-dip. Kon zo in slaap vallen.

Maar ja, voor het zelfde geld heeft dit niets te betekenen. Ik heb me voorgenomen dat ik volgende week afwacht en als ik dan mijn NOD nog niet heb gehad, ik dan een testje ga doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want anders maak ik mijzelf alleen maar gek

Ik laat je volgende week wel iets weten.

Groetjes,

VJ

Terug
Bovenaan