rare symptomen!

Noa is 5 maanden oud en een vrolijke blije baby,ze beweegt lekker veel en kletst de oren van je hoofd. Vanmorgen schrok ik toen ik een hele andere   baby aantrof..witjes...wilde na 14 uur slapen nog verder slapen...rekte zich helemaal niet uit..kwam geen geluid of uitdrukking uit..keek glazig uit d'r oogjes...lichaam helemaal slapjes!
Na een voeding..kwam ze een beetje bij maar is nog steeds niet de oude.
Naar het ziekenhuis...bloedonderzoek alles goed...een kleine blaasontsteking gevonden en een anti-biotucum kuurtje gekregen...verder niets gevonden.
Maar het heeell veel willen slapen...het lusteloze en slap zijn en weinig energie...vind ik zo raar! Zijn er ouders die hier ervaring meehebben?...We wonen trouwens in het buitenland...waardoor een consultatie bij cb oid in eigen taal niet mogelijk is!

Alvast bedankt.
Wendy
 
Hoi,

Als onze zoon ziek is dan wil hij ook vooral heeeel veel slapen en is hij behoorlijk futloos. Vind dit ook altijd een beetje raar/ eng en ik ga dan ook regelmatig bij hem kijken (terwijl ik anders eigenlijk nooit bij hem binnenloop als 'ie lekker ligt te slapen).
Hij is nu 3x behoorlijk ziek geweest en dat hangen en veel willen slapen duurde bij hem telkens zo'n 3 dagen...
Mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon nog een keer naar het ziekenhuis gaan hoor! Beter een keer te vaak dan een keer te weinig!

Groetjes,
Marije
 
Terug
Bovenaan