rare teennagels

Hallo meiden,

Vraagje: Isabelle heeft hele kleine nageltjes op haar kleine tenen en ze groeien ook nog eens rechtop!
Ik heb er wel een foto van, maar door IE8.0 kan ik ze niet plaatsen

Hebben meerdere kindjes dit?
Ik heb zelf ook kleine nagels op de kleine tenen, maar ze groeien wel gewoon plat.
Ik hou ze heel kort, omdat ze al een keer soort van afgescheurd zijn met sokken aantrekken, maar ik vraag me af of dit vaker voorkomt.

Moet pas 4 juni weer naar het cb, dat duurt nog eventjes.

Liefs Monica en Isabelle

Hoi,
Dit hadden mijn kinderen ook, nu ze ouder worden, worden hun nageltjes ook normaal. Ze groeiden eerst ook een beetje vreemd haha, maar het komt dus goed.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi,

Bij mij hebben ze dit alledrie, bij de oudste 2 is het al bijna niet meer te zien en zijn gewoon plat!!
Dus ik denk dat dat normaal is, maar ziet idd wel een beetje vreemd uit!

Gr MJ

de rest van haar nageltjes, groeide wel gewoon,en het is dus vanzelf overgegaan, met haar grote teen.
je kan natuurlijk ook naar de ha gaan, dan hoef je niet te wacthen tot je weer naar het cb moet.
denk alleen dat hij ook zal zeggen, dat je het gewoon kort moet houden, en dat dat heus wel goed kom.

succes

liefs, do

Hoi Monica,

Ons zoontje heeft lepelnagels op z'n grote tenen. Het heeft te maken met het nagelbed, bij het ene kind is dit in 1 keer goed, bij andere kids trekt dit  later bij. Ik heb de info van het cb, ik had het ook nog nooit eerder gezien, ik maakte me er niet druk om, maar heb toch even nagevraagd.

Een lepelnagel is ipv een bolle nagel een holle. Anders even googlen. Ik weet natuurlijk niet of het hetzelfde is, maar misschien heb je er wat aan?

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan