rare test

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Had gister toch een test gedaan en die was negatief.

Vanmorgen pakte ik hem weer. Laat zo ding altijd nog ff liggen, al weet ik dat het nega is.

Tot mijn verbazing zag ik een tweede streepje erbij.

Maar jah, je mag daar niet meer van uitgaan dat je toch zwanger bent.

Moest ergens wel lachen en toch vond ik het raar, want de test  
van de vorige maand (die bewaarde ik ook eventje) die had namelijk geen
tweede streep.

Vond het dus aan de ene kant best lachwekkend en aan de andere kant ook best wel raar gezien die vorige test.

Dit moest ik gewoon ff kwijt.

Liefs Anouska

Hoi Cheranou,

Een streep is een streep, volgens mij ben je BEZWANGERD!!
doe anders de test nog een keertje, dan weet je het gelijk of een bloedtest..

het kan inderdaad even duren voordat je een streepje krijgt..als je nog niet zoveel hormoon hebt aangemaakt..

liefs minou

quote: minou reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2006 10:02:05'));

Hoi Cheranou,

Een streep is een streep, volgens mij ben je BEZWANGERD!!
doe anders de test nog een keertje, dan weet je het gelijk of een bloedtest..

het kan inderdaad even duren voordat je een streepje krijgt..als je nog niet zoveel hormoon hebt aangemaakt..

liefs minou

Heb die test gister morgen gedaan.

Er is al meer als 24 uur verstreken.

Dus je mag er niet m eer van uit gaan.

Maar ik koop vanavond nog wel een tweede test en die doe ik dan morgenochtend dan weet ik het zeker.

Morgen een test? Doe zoals mij....niet meer naar de wc gaan en vanavond nog die test doen. hihi

SUCCES!!!!!!!!! Ik duim voor je!!!!!!

Liefs,
Dompy

quote: dompy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2006 10:16:28'));

Morgen een test? Doe zoals mij....niet meer naar de wc gaan en vanavond nog die test doen. hihi

SUCCES!!!!!!!!! Ik duim voor je!!!!!!

Liefs,
Dompy

Hihi, jah misschien doe ik dat wel.

Maar ben zo benag voor een teleurstelling

Ik ken het hoor...ik dacht dat ik gelijk zou testen bij 1 dag overtijd maar heb nog niet getest. Aan de ene kant wil ik het wel maar ja, straks is ie negatief of word ik plots ongi. Maar ja, in spanning zitten word ik ook gek van.....!

Gewoon doen....weet je in iedergeval iiiiiets meer.

Hoi,
Die test!
Herkenbaar, had ik ook, van de week. Test gedaan niks te zien. Na hem uit elkaar halen was het een ietsje pietje zichtbaar. Maar de volgende dag was het beter zichtbaar. En.. ik ben zwanger.
Ik zou nog een test doen, liefst met ochtendurine.
Liefs, Monique

Hoi hoi,
Nou volgens mij ben je wel zwanger!
Toen ik van mijn eerste zwanger was teste ik op donderdags neg., maar bewaarde de tests ook altijd een paar dagen en zaterdagochtend was er een heeeeel licht streepje te zien als ik 'm tegen het licht aan hield!!!
Zondags nog maar een test gedaan, en ja hoor een hele vette streep!
Dus test nog maar een keer!  Succes meid!  
Groeten Nicole

Terug
Bovenaan