A
Anoniem
Guest
haajj, ik ben een meisje van 19 jaar en nu 3 mnd zwanger (1ste x) ik heb een vaste relatie wat eigenlijk heel goed gaat. maar ik ben de laatste maand mezelf niet meer lijkt het wel. ongetwijfeld zullen het de hormonen wel zijn maar ik blaf me vriend af ik kan heel weinig hebben van hem af en toe en daardoor kwets ik hem enorm. mijn zwangerschap is ongepland. en ik zeg niet normale dingenhierdoor. mijn vriend snapt me niet en ik weet njiet hoe ik het zo kan uitleggen dat hij mij wel snapt ik wil gewoon alleen wat meer begrip hiervoor hij snapt denk ik niet dat het stemmingswisselingen zijn en dat die er nou eenmaal bijhoren maar hoe kan ik het hem dat nou uitleggen zinder dat ik weer boos word ik ben errug verdrietig hierdoor ook en ik voel me echt gewoon niet begrepen ik wil vaak gewoon een aai over me hoofd of een een knuffel uit het niets maar dat snapt hij niet ik heb het gevoel al sof ik het soms alleen moet doen wie weet wat ik hier aan kan doen of wat ik tegen me vriend moet zeggen (ikzeg namelijk vaak dat het de hormonen zijn maar hij lijkt niet erg door de indruk daarvan) hij wilt gewoonde oude ik weer terug gewoon lief leuk lacherig spontaan alles maar jah ik ben gewoonnu even niet mezelf af en toe wie kan me helpen en wie heeft er misschien een tip of goede advies zodat ikhet mijnvriend goed kan vertellen of uitleggen
alvast bedankt xx nerveusje
alvast bedankt xx nerveusje