rare vlekken

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb een vraag mijn zoon is nu vier weken oud, hij heeft al een tijd pukkeltjes op zijn gezicht dit zijn de hormonen zeggen ze maar nu heelf hij ook elke keer rode vlekken in zijn gezicht soms vuur rood trekken ook wel weer weg maar komen ook terug iemand een idee wat dat kan zijn?

groetjes

Hoi,

Die pukkeltjes zijn idd vaak van de hormonen die nog in het lijfje zitten, maar als je twijfelt of denkt dat die vlekken iets anders zijn ga dan gewoon even naar de huisarts!

Gr MJ

Hallo,

Mijn zoon had die vlekkjes ook... en ook wel af en toe heel rood en dan gingen ze weer weg... hij was toen 3 maanden oud. Bij hem zei de kinderarts dat het omdat hij wat dikker was dan normaal n dan produceert ie ook iets meer vet en deze veroorzaken die rode vlekjes...het zijn idd ook hormonen.
Is jouw kindje ook wat voller? De vlekken zijn helemaal verdwenen toen hij 4 maanden was.

Gr.

Hoi,

Tom had ook pukkeltjes, toen hij nog BV kreeg.
Ook rode vlekken had hij, maar alleen op zijn gezichtje (vooral voorhoofd en neus)

Dit is allemaal weggegaan.. alleen 1 plekje, net boven zijn neus op zijn voorhoofd zit nog nog een vage vlek.. ik weet niet of dit nog weggaat.. het valt nauwelijks op

Groetjes Nens

hallo,

nou we zijn op controle bij de kinderarts geweest en heb dat over de vlekken ook even uitgelegd hij had ze natuurlijk nu niet alleen pukkeltjes zij gaf aan dat het verstopte talgkliertjes waren ik moest er even geen zalf op doen en dan kijken wat er gebeurt nou dat doe ik nu en ze drogen in heb ik het idee dus even volhouden en kijken of het terug komt de vlekken wist zij ook niet maar heb ze nu ook nog niet weer gezien dus mischien wel met hetzelfde te maken.

groetjes

Terug
Bovenaan