Rare vorm buik na seks...

Hé dames,

Echt een hele rare vraag :) Als mn man en ik seks hebben gehad dan heb ik! nadat ik een orgasme heb gehad, een hele vreemde buik! Het kindje ligt sowieso meestal rechts in mn buik, en na het orgasme zie je aan die kant van mn buik dus een enorme hobbel en verder nauwelijks buik!
Heeeeel raar... het doet geen pijn of voelt niet vervelend. Maar vind het zo raar dat de rest van mn buik opeens verdwijnt. Meer mensen die dit toevallig kennen of van gehoord hebben?

Liefs

Hee Emilie-Ann,

Heb er geen ervaring mee meid. Nou, moet ik ook heel eerlijk zeggen dat sex bij ons op een heel laag pitje staat vanweg al m'n lichamelijke klachten/ongemakken.

Heb wel zoiets als ik op m'n zij heb gelegen en daarna weer op mijn rug ga liggen. Zie dan soms 1 of 2 hobbels in m'n buik die wel hard aanvoelen maar geen pijn doen. Ik denk altijd dat het de ruggetjes of de billetjes zijn ofzo.

Hoop dat iemand je verder kan helpen.

Fijne avond, liefs Lynn.

Meid waar je zin in hebt. Mijn libido is met mijn menstruatie verdwenen!
Ik heb wel als ik op mijn zij heb gelegen een harde buik aan die kant. Denk dat het kindje die kant op 'zakt'. Kan je helaas niet verder helpen dan dit.

Na een orgasme heb je vaak een harde buik; is onschuldig en ziet er soms heel raar uit! Maar is dus niet erg, als je even blijft liggen verdwijnt het vaak vrij snel.

Mijn buik wordt echt knetterhard en bol rondom de plek waar de baby ligt. Soms eigenlijk best pijnlijk... Volgens vk kan het absoluut geen kwaad. Heb de vraag toch maar even gesteld, hi hi!

zal de volgende keer eens kijken haha!! :) heb ook een harde buik dan, maar dat is idd vrij normaal. als je staat of loopt en je krijgt een harde buik, gaat je buik ook vaak op een soort punt, dus tzal idd wel aan je lichaamshouding ofzo liggen hoe die harde buik zich vormt..?!?

Terug
Bovenaan