rare vraag...help

A

Anoniem

Guest
ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb veel hier gelezen en zo ben ik ook op de site vruchtbaarheid.org terecht gekomen. Daar wordt verteld over de cyclusplanner. Je kunt aan je baarmoedermond, je cervixslijm en je temperatuur ontdekken wanneer je vruchtbaar bent. Ik weet niet of jullie dat ook doen of hebben gedaan. Maar goed, ik onderzoek dat dus nu en de vruchtbare tekenen kan ik wel ontdekken, maar ik heb nog iets anders ontdekt, namelijk kleine knobbeltjes rond de baarmoedermond. Hebben jullie dat ook of heb ik iets ernsitgs???? ik denk altijd meteen het ergste....Help!

Hoi meis..

Ik vind je vraag helemaal niet raar hoor, juist goed dat je je eigen lichaam wat beter bestudeert... maar voordat je je zelf helemaal van slag maakt zou ik zsm een afspraak maken bij je huisarts. Misschien is het wel een heel normaal iets, en kan de dokter je helemaal gerust stellen. Anders loop je jezelf alleen maar gek te maken terwijl het misschien helemaal niet nodig is..
Ik zou zeggen... bellen morgenochtend en zsm een einde maken aan die onzekrheid..

Wens je veel sterkte en hoop dat je wat laat horen als je geweest bent..

liefs...Bats

tja ik weet niet of ik durf. Misschien eerst hier: heeft iemand anders dat ook???

Waarom zou je niet durven? Uit angst dat het iets is wat niet goed is, of schaamte? Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt maar ook al zegt iemand anders het ook te hebben blijft voor jou de vraag nog altijd bestaan of het wel of niet hoort... en die onzkerheid is toch niet prettig om mee te dragen.. vooral omdat je een kinderwens hebt en het toch fijn is om te weten dat je niks mankeert.. Misschien kom ik wat nuchter over, maar dat komt denk ik omdat ik zelf drie kinderen heb en al heel wat keren voor van alles en nogwat naar de dokter moest... Meid echt waar... ik begrijp heel goed je angst/onzekerheid, maar weet daarom ook dat alleen een bezoek aan je huisarts je daaruit kan halen..

liefs... Bats

Eigenlijk om beide niet: dus uit schaamte en de angst dat het iets iets wat niet goed is..... En ik hoopte inderdaad hier mensen te treffen die hetzelfde hebben. Hopelijk is dat het geval, want dan is het waarschijnlijk normaal. Verder wacht ik op een bezoek aan de gyn, dus dan zal het daar vanzelf duidelijk worden of ik vraag het. Maar eerst hoop ik er dus nog op dat er meer zijn die het hebben.......  

Hey meis..

Kan het me wel voorstellen hoor.. kwens je iig heel veel sterkte toe. Wanneer moet je naar de geanacoloog?

Bats..

Terug
Bovenaan