rare vraag help!

Vanmiddag ga ik naar de ha want het oor van mijn kleine stinkt. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Het oor is schoon....maar hoewel ik al een afspraak heb gemaakt bij de ha vind ik het toch een beetje stom?!?!

groetjes,

Sandra
 
Hoi,
Komt de stank echt uit het oor vandaan?
Kijk eens achter de oortjes,daar komt vaak vocht te zitten tijdens het huilen of na en badje,dat wil nog wel eens gaan smetten.
Anders lijkt het mij een oorontsteking,je HA zal je meer kunnen helpen.
Vindt het trouwens geen rare vraag.
succes !
Virginia, mama van Koray
 
achter het oortje is ook alles schoon.....de lucht komt echt uit het oortje. Tja ik hoop dat de dokter me niet voor gek verklaard.

bedankt voor je reactie!

Sandra
 
Hoi,
Als het echt uit het oor komt dan is het vaak idd een ontsteking. Net als wanneer kinderen een keel ontseking hebben dan ruiken ze enorm uit hun mondje.

het is namelijk gewoon een soort pus en dat ruikt niet echt fris.

Oplettend van je hoor! I
Soms komt er dan een loopoor dat ziet er vies uit en is ook zeer besemmetelijk maar kan verder geen kwaad. Op deze manier kan de pus en troep er uit.

Heel veel succes als je nog naar de dokter moet.
En je voor gek verklaren doet hij vast niet. Het is zijn werk en als je je ongerust maakt moet je zeker gaan ook al blijkt het het niets te zijn. beter 10 x te veel en misschien voor niets dan 1x te weinig toch

succes
 
Toch een oorontsteking!!! Ik merk niks aan mijn kleine man net zo vrolijk als altijd.Doordat ik het zo fijn vind om aan hem te snuffelen omdat hij altijd zo lekker ruikt heb ik het ontdekt!

Gelukkig maar, anders had het misschien wel erger geworden!

Bedankt voor jullie reacties! En blijf maar lekker aan jullie kindjes snuffelen!

groetjes,

Sandra
 
Toch een oorontsteking!!! Ik merk niks aan mijn kleine man net zo vrolijk als altijd.Doordat ik het zo fijn vind om aan hem te snuffelen omdat hij altijd zo lekker ruikt heb ik het ontdekt!

Gelukkig maar, anders had het misschien wel erger geworden!

Bedankt voor jullie reacties! En blijf maar lekker aan jullie kindjes snuffelen!

groetjes,

Sandra
 
Terug
Bovenaan