rare vraag, maar hebben jullie nu ook wel gemeenschap?

hoi meiden,

ik vind het een beetje beschamend om te vragen  maar hebben jullie nu ook meer zin aan gemeenschap?
ik ben nu bijna vier maand op een week na en nu voel ik soms mijn hormonen door mijn lijf gieren.
ik vind het allemaal een beetje eng nu met zijn drieen. hihihihihi
en mag je partner wel gewoon in je klaarkomen?

ik doe nog wel moeders voor moeders en is het dan wel zo verstandig dat hij dan in je komt?

allemaal rare vragen maar ik wil het graag weten.
ik heb wel eens gelezen dat wanneer je zelf een hoogtepuunt heb dat je de baby dan knuffelt, doordat de baarmoeder samen trekt.
dat is nog wel lief om te weten.

liefs taz
 
Hai Taz,

Ja hoor je mag gewoon gemeenschap hebben, is geen plobleem tenzij je vliezen zijn gebroken of de vk anders zegt.
Ik weet niet hoe dat zit met moeders voor moeders. Maar ik  ga er van uit dat ze dat ene stofje nodig hebben en dat er ook uit halen.

Wij hebben de eerste 4 maanden gewoon doorgevreeen zoals wij gewend waren (ongeveer 4 x in de week). Dat ging allemaal nog wel goed. Maar ik kreeg al heel snel een dikke buik, waardoor het niet meer prettig was als hij boven op me lag. Vele andere standjes geprobeerd, maar het was gewoon niet lekker meer, het voeld nu zo anders in mijn vagina, en dit merkt hij ook, waardoor hij het ook minder lekker vind. Nog wel een paar keer geprobeerd maar lukte gewoon niet meer, wat ik heel erg jammer vind.
Nu moeten we het maar doen met hand en spandiensten, haha.
Mijn clitoris is overigens erg gevoelig waardoor ik sneller en makkelijker klaar kan komen. En daar geniet ik dat ook maar van.
Zo lang het kan, lekker doen dus.....

Groetjes, Ris 30w5d
 
Wij hebben ook geen gemeenschap meer, alhoewel ik het wel graag zou willen, maar  het is erg pijnlijk.
Mijn vriend het ook maar maar een eng idee vind dat ons babytje erachter zit.

Ik weet dat het allemaal geen kwaad kan, maar het gaat gewoon niet.
Daarentegen vrijen we wel op andere manieren, maar aan het gemiddelde van vroeger komen we echt niet meer haha.

Het lijkt ineens ook niet meer zo belangrijk.
Hopelijk komt het strakkies allemaal weer goed (al kan ik me dat maar helemaal moeilijk voorstellen na z' on bevalling .
 
Terug
Bovenaan