rare vraag mbt vacuumpomp bevalling

Hallo dames ..

Ik heb even een (misschien wat rare) vraag voor jullie..

Ik ben op 20 nov. 2007 bevallen van Sam en die is gehaald met de pomp..zo'n ding met een ijzeren ding eromheen,..
Ik heb hiervan heel lang last gehad (zkr een haf jaar) qua pijn en heb ook dus een half jaar zware pijnstillers geslikt omdat het ondragelijk was om mee te lopen

Nu mijn grote probleem waar ik heel erg mee zit...
Na mijn bevalling heb ik dus last van vaginale winden  en dat gaat de hele dag door...ik durf niet eens meer op te staan als er visite is of als ik op visite ben...als ik 's morgens  wakker word  dan komt er eerst een zooitje herrie zodra ik uit bed stap..

Ik ben dus bang dat het door die pomp heel erg is uitgerekt ofzo...ook heb ik last van overmatige afscheiding dus ik denk dat dat ook wel een oorzaak kan zijn...dat t dus altijd vochtig is en daardoor geluid produceerd..

Wie heeft hier nog meer last van of weet of je wat kan krijgen tegen die afscheiding...(dit heb ik dus ook pas na de bevalling)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik word er nu echt gek van zo onderhand...het duurt nu al 15 maanden!

Groetjes An

Ik heb hier verder geen ervaring mee maar zou de afscheiding een zogenaamde schimmelinfectie kunnen zijn? Daar heb ik helaas wel ervaring mee, zeker nadat ik weer met de pil begonnen was, na de bevalling, was het elke maand weer raak
Nu weer gestopt met de pil (worden weer even Durex klant) en het gaat weer véél beter!
Zou misschien ook een bijwerking van de pil kunnen zijn als je die slikt?

Hoe rot het ook is, ik zou al mijn moed bij elkaar rapen en een afspraak maken bij de HA.. misschien heb je een vrouwelijke arts in de praktijk?
Zo is het ook niet wat!

Veel sterkte!

Groetjes Saskia

Heej Saskia,

Het is geen schimmelinfectie..die heb ik wel gehad maar dat voelt ook heel vervelend..
Het kan zijn dat de afscheiding nu wat meer lijkt omdat het makkelijker naar buiten kan door eventuele verwijding of het heeft te maken met de bevalling..
De pil die ik slik die slik ik al jaren dus dat is het ook niet helaas :(

Ik moet idd mijn moed bij elkaar rapen..het is erg moeilijk om naar de ha te gaan en daar te vertellen dat je winden laat uit plekken waar dat niet uit hoort haha..
Mijn vriend en ik grappen er nu wel over maar het blijft naar vreemde toe een verschrikkelijk iets.

Bedankt voor je reactie in ieder geval en ik ga morgen even de ha bellen,...miss kan de assistente me wat meer vertellen zonder dat ik echt langs hoef te komen

Gr an

Hoi Angela,

Nou kan me voorstellen dat dat heel vervelend is als anderen dat kunnen horen.
Heel soms tijdens de sex heb ik hier ook last van. Dan is er gewoon veel lucht in gepompt op één of andere manier. En soms voelt dat dan ook nog eens niet lekker aan.
Maar als dan de lucht naar buiten komt, is dat altijd onder de sex of er net na. Gelukkig heb ik er gewoon geen last van!!

Supervervelend, maar vraag het toch even bij de huisarts na, want ik heb wel ergens gelezen dat je er ook last van kan hebben bij een baarmoederverzakking. En aangezien jouw kindje met de vacuumpomp is gehaald, is er misschien bij jou iets beschadigd.

Sterkte en succes.

Groetjes Renata.

heey renata...

een baarmoederverzakking  ik hoop dat dat het niet is...ik neem me elke ochtend voor om de dokter te bellen en nog steeds niet gedaan!
Ik ben toch bang dat ze weer gaan lopen voelen en frummelen en daar heb ik echt geen zin in..aangezien ik nu ongesteld ben lijkt het me geen goed plan haha...
ik ga wel zeker wel een keer..ff de stoute schoenen aandoen..

gr an

Hoi Angela,

vind je het vooral vervelend bij je eigen huisarts, of bij alle artsen? Je zou anders je situatie uit kunnen leggen en direct een verwijzing kunnen vragen voor een vrouwelijke gynaecoloog. Ben je ook meteen bij het juiste adres.

Sterkte ermee!

Groetjes, Marijon

quote: angelaatje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 22:29:45'));

Heej Saskia,

Het is geen schimmelinfectie..die heb ik wel gehad maar dat voelt ook heel vervelend..
Het kan zijn dat de afscheiding nu wat meer lijkt omdat het makkelijker naar buiten kan door eventuele verwijding of het heeft te maken met de bevalling..
De pil die ik slik die slik ik al jaren dus dat is het ook niet helaas :(

Ik moet idd mijn moed bij elkaar rapen..het is erg moeilijk om naar de ha te gaan en daar te vertellen dat je winden laat uit plekken waar dat niet uit hoort haha..
Mijn vriend en ik grappen er nu wel over maar het blijft naar vreemde toe een verschrikkelijk iets.

Bedankt voor je reactie in ieder geval en ik ga morgen even de ha bellen,...miss kan de assistente me wat meer vertellen zonder dat ik echt langs hoef te komen

Gr an

Hey An,

Dat je die pil al jaren gebruikt bied helaas geen enkele garantie; Ik had voorheen ook geen extreme vormen van schimmelinfectie bij deze pil. Echter na de bevalling was dat een héél ander verhaal....Blijkbaar schommelt je hele hormoonspiegel zo hard dat alles kan veranderen!
Trouwens als je het geval van de verzakking wil onderzoeken, heb je misschien ook baat bij een ostheopaat. Ik ken een verhaal van een vrouwtje wat er op die manier bij de ostheopaat achter is gekomen dat haar baarmoeder iets gekanteld was. Een ostheopaat richt zich ook op de organen. Maar bijkomend voordeel: hij doet géén inwendig onderzoek!!

Succes met knopen hakken!

Groetjes Saskia

ben een paar dagen niet op de site geweest hier maar zie nu de tip!
Bedankt! dat klinkt beter dan inwendige onderzoeken want ik zie daar zo tegenop dat dat hetgene is wat me tegenhoudt!

Ik ga meteen eens kijken of er een hier in de buurt zit!

Groetjes Angela

Terug
Bovenaan