Rare vraag misschien..

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb mee gedaan met moeders voor moeders, daarbij kon ik kiezen uit een presentje. Ik heb gekozen voor de dvd waar bij je de zwangerschap vanaf dag 1 kon volgen, erg interessant! Dat de natuur tot zo iets in staat is.

Op deze dvd werd alles dus van top tot teen beschreven, en ze laten ze bevalling ook zien. Ik heb wel eens eerder bevallingen gezien (op tv / internet, niet in het echt!)
Maar bij deze bevalling op die dvd, zag ik de vrouw persen, en toen het kindje er zeg maar net uit kwam... en er uit was, was de anus van de moeder helemaal 'verslapt' 'uitgezakt', hoe beschrijf je daaat?!?!
Is dit normaal? Komt daar misschien ook veel spanning op te staan? Of heeft die vrouw gewoon een andere anus dan de gemiddelde mens/dier... ?

Ja waar ik me allemaal al niet mee bezig houd he haha...
Maar ik vraag me af, of ik dat ook krijg... en of dit snel weg trekt... en waar door het komt... volgende week ga ik naar mijn vk... daar zal ik dit ook vragen...
Maar ben benieuwd naar jullie visie.

Liefss..Nens
23 wkn!

Ik heb het zelf niet gezien toen ik lag te bevallen dus ik weet niet hoe het eruit zag, maar de verloskundige zei wel dat mijn anus ook open ging tijdens mijn bevalling. Ik merkte dit ook wel toen ik begon met persen want ik voelde echt die druk van het hoofdje erop, het voelt alsof je moet poepen. Ik had wel een knip maar ook nog wel een tijdje last gehad van mijn anus, pas na 3 dagen kon ik weer poepen. Maar ja volgens mij een normaal bijverschijnsel van een bevalling...

Terug
Bovenaan