rare vraag,opgezwollen schaamlippen??

het is een rare vraag maar ik wil graag weten of jullie hier ook last van hebben.Ik ben nu 20 weken zwanger en mijn schaamlippen zijn opgezwollen en er zitten hele dikke aders op,het is best pijnlijk,heb het idee alsof ik 'daar'helemaal paars en beurs ben.Ben ik nu de enige of is dit een typisch 'zwangerschapskwaaltje'....
Groetjes
 
Ik heb wel eens gehoord dat je ook dáár spataders kunt krijgen tijdens je zwangerschapschap. Het fijne weet ik er niet van. Misschien via google, internet


 
Hoi hoi,

Inderdaad wat Sannes ook al beschreef, heb ik ook gelezen in een zwangerschapsboek dat je spataders in je schaamlippen kunt krijgen. Ik kan me ook voorstellen dat dat pijnlijk is.
Mijn vriend vind dat ik dikke schaamlippen heb (kan het zelf niet meer zien haha). En soms heb ik ook een gevoel in mn schaamlippen of er heel veel druk op staat.

Misschien is een kous washandje er tegen aan wel prettig.

Liefs, Ris 30w5d
 
hallo mamas
Nou ik heb er ook last van, de ene kant is helemaal opgezet, zeker geen pretje.
Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook, maar veel later en niet zo erg maar nu is het erg storend. Ik ben nu 29 weken zwanger. Ik heb ook lst van spataderen op mijn benen, daar heb ik steunpanty's voor gehad maar voor op de schaamlip word gezegd koelen met washand of coldpack

Sterkte  
lois  
 
Een vriendin van mij heeft ook vanaf het begin van haar zwangerschap last van spataderen op en rond haar schaamlippen... Bij haar andere kinderen had ze dit ook al en het kan zelfs hinderlijk zijn bij de bevalling..
Nu is ze deze keer al heel vroeg in de zwangerschap door de huisarts naar de apotheek gestuurd waar ze haar een complete steunpanty hebben aangemeten en dit helpt goed..
Deze panty is nog niet zolang op de markt en ondersteund ook de bekkenbodum en onderbuik.. Zij heeft er veel baat bij dus vraag het eens na bij je huisarts of apotheek..

Succes en liefs.. Bats
 
Terug
Bovenaan