Rare vraag over borsten

Hoihoi,

Ik heb even een misschien wat rare vraag. Hier en daar lees ik over lekkende borsten. Zelf heb ik daar (nog) geen last van maar nou uh... sabbelt mijn man graag aan de mijne. Heeft dit enige invloed op het eerder gaan stuwen o.i.d.?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Paula 17w6d

Hihi, nee joh, de ene vrouw heeft het wel de andere niet. Vorige zwangerschap 'lekte' ik al vanaf 20 weken. En nu is het me 1x gebeurd. Wees blij, scheelt je gehannes met zoogcompressen en slapen met beha's!

Groetjes
Wasabimammie!

ik ben nu 29 weken en 2 dagen zwanger   en heb af en toe ook last van lekkende borsten
1 keer had ik een grote natte plek op me tshirt maar   dat heb ik echt nog maar 1 keer gehad

ik ga geen borstvoeding geven   is dat dan geen probleem??

Hoi Whitney

Nee hoor, dat kan helemaal geen kwaad, laat je man maar lekker sabbelen  Als je eenmaal begint te lekken zou ik er een beetje mee oppassen, want dan stimuleert hij het en kun je meer gaan lekken.

Groetjes
Eleanor

Hoi Daafra

Nee hoor, ook dat is geen probleem. Je zult (net als ieder ander volgens mij) wel last van stuwing krijgen na de bevalling, maar dat krijg je ook als je wel bv gaat geven. Doe een strakke bh aan, en doe gekneusde witte kool bladeren in je bh, dat helpt goed tegen stuwing.

Groetjes
Eleanor

hoi hoi
Ik heb de voorlichtingsavonden van bortsvoeding natuurlijk bij gewoond.
Daar hebben ze mij verteld dat de stuwing pas na de bevalling kan gaan beginnen. Dat komt omdat er na de bevalling een hormoon vrij komt die daar voor gaat zorgen. Zolang jij niet bevallen bent komt dat hormoon niet vrij.
Dus ik zou zeggen.... laat maar lekker sabbelen!

Zelf ben ik nu 38 weken zwanger en lek al vanaf 20 weken. ik geloof niet dat het sabbelen aan mijn borsten enige invloed hierop heeft gehad. en een stuwing heb ik nog niet mee gemaakt.

liefs Marleen

als je nou niet lekt betekend dat dan dat je minder goed borstvoeding zou kunnen geven?
ik ben 38+6 week en ik heb praktisch nog niks verloren.
of heeft dat niks met elkaar te maken?

groetjes lizzl

OK dank je wel voor de tip

quote: eleanor reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2006 12:08:45'));

Hoi Daafra

Nee hoor, ook dat is geen probleem. Je zult (net als ieder ander volgens mij) wel last van stuwing krijgen na de bevalling, maar dat krijg je ook als je wel bv gaat geven. Doe een strakke bh aan, en doe gekneusde witte kool bladeren in je bh, dat helpt goed tegen stuwing.

Groetjes
Eleanor

Terug
Bovenaan