rare vraag over klaarkomen.....

A

Anoniem

Guest
Ik kan helaas niet klaarkomen tijdens penetratie (vele vrouwen niet) en vraag me dus af of ik beter voor of na de daad kan klaarkomen.
Beetje rare vraag, maar wij willen heel graag kinderen............

Beste Victory,

Je hoeft echt niet klaar te komen om zwanger te raken hoor..
Ik denk tenminste dat dat je gedachtengang erachter is.. Maar ik kan het mis hebben.

Groetjes Joyce.

Hoi Joyce,

Oh ik dacht dat dat moest inderdaad. Dan kan je baarmoeder het zaad beter opnemen had ik gelezen. Ben nu weer helemaal gerust gesteld.

Dank je!

Groetjes Vic

Volgens mij is het wel bevordelijk. Niet noodzakelijk, maar werkt wel weer gunstig mee om de reden die je noemt. Het is dus goed om na je man klaar te komen.

hoi vic

ik heb ook gehoord dat je het beste na je man klaar te komen dat je daardoor eerder kans hebt om zwanger te worden maar of dit nou echt zo is??
maar ja goed het hoeft dan niet persee door middel van penetratie te zijn natuurlijk.
succes

groetjes bello

Klaarkomen is in de meeste gevallen niet noodzakelijk, maar bij sommige vrouwen kan het wel het laatste zetje geven.
Ik heb gelezen dat je na je man moet klaarkomen en een uur later nog een keer. Succes!!

Groetjes Karin

Alles hangt af van je baarmoederslijm dat doorlatend moet zijn. Dit is alleen rond de eisprong. Daarvoor komt bijna geen zaadcel binnen, ook niet door klaarkomen. Ik ben ervan overtuigd dat klaarkomen niets helpt om sneller zwanger te worden. Vrijen op het goede moment wel. Maar als het je een beter gevoel geeft... gewoon doen.... je bekkenbodemspieren trainen na het vrijen is hetzelfde trouwens...
Sommige vrouwen beweren dat je na het vrijen omhoog moet liggen met je heupen, zodat het zaad goed binnen blijft. Is ook geen bewezen feit. Maar als het je een goed gevoel geeft....
Sommige vrouwen gaan na het vrijen niet plassen om al het zaad binnen te houden.... al het zaad loopt er echt niet uit hoor! Maar als het je een beter gevoel geeft.... gewoon doen!

Succes!

In een documentaire gezien over zwangerschappen dat het inderdaad mee zou helpen om klaar te komen nadat je mannetje is klaar gekomen. Dan "zuigt" de baarmoeder als het ware door haar knijpbeweging het zaad met een extra zetje mee naar binnen... ze lieten het ook zien hoe dat werkte dmv echoscopie... en je zag de zaadcellen echt een flinke sprint trekken tijdens de samentrekking van de baarmoeder.

Ja, ik lag inderdaad ook een tijd met een kussen onder mijn heupen zodat het zaad zoveel mogelijk in mijn lichaam bleef... en dan vooral niet in de lach schieten of niesen.... haha... tja.. of dat heeft geholpen weet ik niet maar wij waren bij deze zwangerschap na 1x knutselen zwanger...

Het belangrijkste is dat je ook nog een beetje plezier houdt tijdens het knuffelen!

XXX en veel succes!
Sunny (24,1 week zwanger)

Terug
Bovenaan