Rare vraag??? Plassen na het klussen. wel/niet wanneer??

A

Anoniem

Guest
Beste meiden.
Ik heb een beetje een rare vraag.
Als mijn vriend en ik geklust hebben, heb ik altijd het gevoel dat ik naar de w.c moet.
Nu probeer ik zolang mogelijk te blijven liggen ongeveer een uur.
Maar is dat lang genoeg om voor de zaadjes de weg te vinden naar mijn eitje?
(ben bang dat ik alles er uit plas).
Weten jullie dus hoelang je na het klussen moet wachten met plassen.
Of maakt het helamaal niks uit?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes the lovely

wat heeft plassen nou in godsnaam met sperma te maken?
Sperma zit toch in je vagina en als je naar wc gaat om te plassen kan er inderdaad wat sprema uit vagina komen lopen maar dat is niet erg wat het sterke zaad zit al diep genoeg hoor. en vooraan zit alleen waterige vloeistof met slap zaad

hoi hoi

nou ik heb wel eens gehoord dat je beter 15 minuten kn wachten met plassen .. ivm uitplassen oid .. want als je id even blijft liggen dan kan het er niet uitlopen.. daarna kan je gewoon gaan plassen..

liefs tobi

Je plas komt inderdaad uit een heel ander gaatje als je vagina, maar ik neem aan dat je dat wel wist. Ik denk dat je dit antwoord zocht:  het is wel zo dat je na het klussen  beter een poosje kan blijven liggen omdat als je rechtzit/staat het sperma (door de zwaartekracht) uit je kan lopen. (Wat natuurlijk niet persé iets  zegt over het wel/niet zwanger kunnen worden want alle zaadjes lopen er natuurlijk niet uit en  er zijn misschien wel snelle goeie zwemmers bij!)
Groetjes, Esther.

Hi,
Ik heb hetzelfde probleem, moet ook altijd gelijk plassen maar ik probeer zo lang mogelijk te blijven liggen met een kussen onder m'n bekken zodat het zaad er niet zo snel uitloopt (getsie) Heb dit ook uit een boek, dat je het best een half uurtje kan blijven liggen. Bij de een blijft het nou eenmaal beter zitten als de ander. Hopelijk zijn we inderdaad niet in het nadeel hiermee

Ik zou zeggen, even lekker blijven liggen, kan je ook samen nog even nagenieten!

Even wachten kan idd geen kwaad, maar ga wel zeker voor je gaat slapen.
Als je te lang wacht krijgt je een blaasontsteking!

Liefs,
Mandy

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Ik weet nu in elk geval dat ik niet de enige was die zo snel moest plassen.
Ik hoop dus dat door het wachten ik een grotere kans heb om toch zwanger te worden.
Wens jullie ook heel veel succes.

Hey meiden,

Ik zal jullie allemaal goed nieuws vertellen.
Ik moest na de sex altijd heel nodig plassen en ik ben echt nooit 15 min blijven liggen.
En het resultaat mag er dan ook zijn ................ ben nu 14 weken zwanger.

Dus wees gerust ....................... ook met plassen lukt het wel

Liefs Sandra

Terug
Bovenaan