rare vraag van mensen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!

Wordt er aan jullie ook weleens gevraagd of jullie zwanger zijn, terwijl je dat dus niet bent? Sinds Justin er is, is mij dus al 6x gevraagd of ik weer zwanger was! Ik weet dat ik wel een buikje heb, maar om dan maar te vragen of ik zwanger ben? Ik vind dat zo raar van mensen! Ben benieuwd of jullie deze ervaring ook hebben...

groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Mij werd dat ontzettend vaak gevraagd, ik werd er helemaal gek van. 1 keer zelfs in de bloemenzaak hier terwijl ik net verteld had dat Mariss 6 weken was, toen zij ze, en nummer 2 ook alweer onderweg . Nu krijg ik de vraag eigenlijk nooit meer terwijl mijn buik er nog is. Maar ik heb de hele omgeving ook wel verteld dat het niet is.

groetjes Linda

Hoi,

Die vraag wordt mij ook wel eens gesteld. Ook al voordat ik kinderen had trouwens. Ik geef dan altijd maar lackoniek antwoord, maar van binnen kan ik wel janken!
Inderdaad mijn lijf is niet zo strak (nooit echt heel strak geweest trouwens) en mijn buik is inderdaad dikker dan vroeger, maar er hebben twee hele mooie kindjes in gewoond, dus ik neem het maar voor lief.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

gelukkig is dit mij nog nooit gevraagd. Ja nu ja, maar ben ook bijna 31wk zwanger.

Maar zelf zou ik NOOIT aan iemand vragen of ze zwanger is. Dat moeten ze zelf maar vertellen. Wil niet iemand onbewust pijn gaan doen.

Liefs Debby.

Wat kunnen mensen toch verschrikkelijk stom zijn! Begrijpen ze dan niet dat ze met dat soort opmerkingen mensen kunnen kwetsen? Waarschijnlijk niet!
Gelukkig vragen mensen het niet aan mij, maar soms sta ik voor de spiegel en dan denk ik: nou dit shirtje moet ik maar niet aandoen dan denken mensen straks nog dat ik zwanger ben!

Groetjes van Sonja

Irritant he!
Ik heb dat gelukkig maar een paar keer gehad.
Weet je wat ook erg is (gebeurde een vriendin van mij) dat ze zeggen zo zo je bent aardig aan de maat. Terwijl zij wel zwanger was toen!
Dat zijn ook van die rotopmerkingen. Ik snap inderdaad niet waarom je dat vraagt aan iemand...

groetjes Maris

JAAAAAAAAAAAAAAAAA Zoooooooooooo vreselijk!!!!!

Ik snap niet dat mensen het DURVEN te vragen. Ook al dnek je het, laat het voor jezelf...Je kan er mensen mee kwetsen vind ik.

Bij mij een burvrouw (die nu opgerot is trouwens) die vroeg het ook en toen ik duidelijk nee zei was ze schaapachtig aan het lachen en schaamde ze zich...nou net goed..

Wat een DOMME mensen heb je erbij zeg!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi

Ik heb dat idd ook al een paar keer gehad. Nou NEE!!!

Toen ik van Stan bevallen was < ik was toen 21 > zat ik met hem op de bushalte. Vroeg zomaar een wildvreemde of ik zijn oppas was. Toen ik zei: nee, dit is mijn zoon, vroeg ze of dat wel gepland was.! Je zou ze toch wat aandoen. BAH

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan