Rare vraag ? wie kent dit

A

Anoniem

Guest
ik heb mijn zoontje gekregen toen ik 18 was en heb hem keurig borstvoeding gegeven   na 3 maanden zaten daar niet genoeg voedingstoffen meer in dus moest tot mijn grote spijt over op flesvoeding , alleen mijn borstvoeding is nooit meer weg geweest zodra ik in mijn rechter of linker borst knijp komt er "melk" uit dat is al 5 jaar zo
Alleen nu zou ik gisteren mijn NOD moeten hebben ben niet ongesteld geworden maar er zat aan de rechterkant ter hoogte van mijn borst ineens een natte vlek of te wel ik begon te lekken de test die ik gedaan heb geeft een vage streep ( die mijn man niet ziet) dus ik begin te twijfelen nu

is er iemand die dit eerder mee gemaakt heeft

Groetjes Danielle

hoi hoi

Ik kan je helaas niets vertellen over je borsten, want ben zelf bezig voor de eerste en heb dus nog geen ervaring.
Wat ik wel weet is dat een streepje (hoe licht ook) toch echt betekent dat je zwanger bent. Misschien is het voor jou een idee om een digitale test van Clear Blue te doen. Dan hoef je niet naar een streepje te zoeken, maar kan je het resultaat gewoon aflezen. (hij zegt: zwanger/niet zwanger)

Ik wens je veel succes.
Laat het wel even horen he???
Liefs Annet

Hoi,
Ik heb ook hetzelfde gehad, ik heb borstvoeding gegeven, en al die jaren erna heb ik nog vocht in mijn borsten gehad (allleen als ik er in kneep),Het kan best zijn dat als je zwanger bent nu dat ze gaan   "lekken", maar bij mij is dat niet het geval, sterker nog, ik ben nu bijna 30 wkn en ik heb totaal geen last van "lekkende borsten".
Ik zou er nog maar een testje tegenaan gooien als ik jou was.
Succes,
Dees

Hoi Danielle,

Ik ben vorig jaar februari gestopt met borstvoeding en bij mij komt er ook nog steeds wat uit als ik erin knijp...Nu ben ik vandaag 1 dag overtijd maar er is nog geen lekkage opgetreden zeg maar...

Ik durf ook nog niet te testen eigenlijk want ik heb verder eigenlijk weinig syptomen. Ik wil dus tot maandag wachten met een eventuele test...

Als ik jou was zou ik toch nog een keer een andere test doen want een streepje is toch een streepje nietwaar?

Hou ons op de hoogte!

Groetjes San  

Terug
Bovenaan