rare vraag

Ik had vandaag ontzettend veel vloed. Ik zat op de wc en het liep er gewoon uit. Beetje vies he maar wel raar. ik heb twee dagen geen sex gehad dus dat kan het niet zijn.

Ik had graag serieus antwoord

veel liefs mij
 
Ik weet niet of je al lang bent gestopt met de pil. Als je nog maar pas bent gestopt kan je ook nog wel eens hevige tussentijdse bloedingen krijgen, heel vervelend.

Ank
 
Denk ook dat je nu in je vruchtbare periode zit. KLUSSEN MAAR DUS!! Ik heb dit de afgelopen maanden op dag 16 gehad. Dacht dat mijn eisprong op dag 20 was, maar heb op dag 14 ook 1 dag een hoge temp. Heel verwarrend, maar dat vocht duid volgens de meeste op vruchtbaarheid. Dit hou ik nu dus maar aan.

Jammer dat je het net 2 dagen niet hebt gedaan. Misschien 'mis je nu de boot' maar als je onthoud op welke dag van je cyclus je dit hebt kan je de volgende keer beter 'richten'.

Succes!!
 
Hoi,
Bij mij hetzelfde geval begin mei. Had het nog nooit gehad, dit was echt voor het eerst. En of dat nog door de pil komt? Jan gestopt. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het door iets anders komt. Ik had dat meerdere dagen, bijna een week.
Spannend he.
 
Terug
Bovenaan