rare vraag

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
Ik heb een hele rare vraag (en voel me een beetje dom)  maar ik stel hem toch.
Als we geklust hebben ga ik altijd met mijn billen omhoog liggen, zo'n kwrtier tot half uur. Als ik daarna opsta (of als ik hoest) dan "loopt" er toch nog iets van vocht  uit.
Herkennen jullie dit, en is dit erg of zijn er dan toch genoeg "zwemmertjes" binnen gebleven.
Sorry, maar ik moet het toch even weten, alvast bedankt!
Groetjes kreeftje

Hoi

Nee hoor dat is helemaal geen rare vraag. Het is heel gewoon dat er dan nog wat uiloopt.
Het meest is al een eind op weg om het eitje te vinden. En je moet maar zo denken dat er maar een zaadje nodig is om het eitje te bevruchten. Verder is het heel goed dat je met je billen omhoog ligt want zo help je het een eindje opweg
 Veel succes groetjes Maureen

hoi maureen78,

Bedankt voor jouw antwoord.
Wij zijn in december gestopt met de pil en het is nu mijn derde ronde. Heb een onregelmatige cyclus gehad, eerst 6 weken toen 5 weken dus nu misschien 4 weken? hoe is het bij jou?
groetjes kreeftje

Hoi kreeftje

Wij zijn nog maar net begonnen, Ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden dus wij gaan nu naar ronde 2. We willen eigenlijk al heel lang kinderen maar we hadden het nog even uitgesteld, dat leek ons beter i.v.m. met de financien. Maar goed nu houden we het dus echt niet meer en hebben we besloten er toch voor te gaan, dat geeft echt een fijn gevoel. Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het misschien nog wel een jaar kan gaan duren.

Veel liefs Maureen

ja hoor ik heb het ook

en idd zijn de meeste dan al opweg

Ik ben natasja

ben voor de eerste ronde bezig

14 februarie heb ik me spiraaltje er uit gehaald

mijn nod is 16 maart

maar ja het is de eerste ronde dus het zal nog wel niet

verder succes

gr natasja

Hoi!

Ik heb dat ook een tijdje gedaan (ruim een kwartier met kussen onder m'n billen liggen na het vrijen), tot ik een blaasonsteking had. Pas daar voor op!! Het is belangrijk om na het vrijen goed je blaas te legen, anders vergroot je de kans op een blaasontsteking.
Van een deskundige heb ik ook gehoord dat je zonder problemen kunt gaan plassen meteen na het vrijen... die zaadjes vinden hun weg wel. (we zouden trouwens wel erg 'vol' raken als alles binnen bleef...  haha)

Succes!!

Terug
Bovenaan