rare vraag

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben nu 5 dagen overtijd en heb heel veel last van witte afscheiding ,
weet iemand wat dat kan betekenen ?
ik heb al 2 keer getest op de tweede dag en op de vierde dag allebei negatief ik weet niet meer wat ik moet denken kan iemand mij een tip geven
groetjes lin

Hoi,

witte afscheiding kan van alles zijn, ik zelf heb het wel eens gehad als ik ongi werd en ook wel dat ik zwanger was... dus tja dat zegt niks.
Wat betreft je negatieve testen,   ik weet niet hoelang je van de pil afbent?
Het kan namelijk zijn, dat je lichaam iets van slag is en je cyclus dus langer, of dat je een eisprong over hebt geslagen.
Anders zou ik over een week nog eens testen, is die nog steeds negatief en je bent niet ongi, dan zal ik even de HA bellen, misschien kan hij dan een test doen, en die kan altijd een bloedtest doen, omdat daar de hoogte van het hcg gehalte door bepaald kan worden.

Liefs Randy

he hoi

nou weer een dag verder en weer niks .
je vroeg hoelang ik van de pil afben ik ben 3 maand van de pil en altijd mijn cyclus op tijd gehad. het zou goed kunnen natuurlijk dat het even anders loopt deze maand .
maar goed zolang de rd en nog niet zijn blijf je hoop houden
groetjes lin

Hoi,

Ik snap dat je hoop houd en dat moet je natuurlijk ook blijven doen, maar maak je eigen niet gek.

Toen ik van de pil afging had ik 3 normale cyclussen (28 dgn)   de vierde was 40 dgn, de vijfde 21 dgn, en nog een keer 40 dgn en daarna was ie weer normaal.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan