Rare vraag

<p>Misschien beetje rare ontsmakelijke vraag maar ben 13+2 weken zwanger en heb rode / roze ontlasting we beetje dun meer mensen dit dit herkennen en kan dit veel kwaad ?</p>

Hoi, heb je misschien bietjes of rode kool gegeten? Dat kan óók een kleur geven. Anders inderdaad even de dokter bellen denk ik.

Zojuist op babybytes ook gereageerd, maar misschien kunnen de moeders hier er ook voor je zijn.

Ik bedoel dit absoluut niet vervelend en echt met alle liefde! Ik begrijp de onzekerheid in de eerste weken. Maar meid, probeer er alsjeblieft ook van te genieten. Ik zie je bijna dagelijks een nieuw topic openen over iets waar je je zorgen om maakt zowel hier als op babybytes, probeer anders in je omgeving eens te praten over je onzekerheid en zorgen! Ontlasting zegt in principe niks over de baby, als je 3 dagen geleden bietjes heb gegeten en het geen bloed is zoals je al aangeeft is het niks om je zorgen om te maken.

De grens van 12 weken ben je gepasseerd. Meid, probeer er van te gaan genieten!! ❤️

Ik heb dit deze week inderdaad ook al gezegd op een topic van jou: alsjeblieft. Wees eerlijk over je angsten tegenover je vk en vraag desnoods hulp bij de POP poli. Dit forum en babybytes staan 'vol' met vragen van jou over angsten en miskramen. Iedere zwangere vrouw is wel eens angstig en bezorgd. Maar dit is niet meer gezond. Zoek aub hulp! Dit worden nog 27 heeeele lange weken op deze maniey

Terug
Bovenaan