rare vraag


Hallo allemaal

Ik heb een beetje een rare vraag en ik heb ook nog even getwijfeld of ik hem zou stellen op het forum want het is nogal intiem en persoonlijk...
Ik doe het toch want ik zou niet weten aan wie ik het anders zou moeten vragen.
Ik ben nu 28w3d zwanger van ons eerste kindje en de eerste maanden van mijn zwangerschap moest ik niks hebben van sex of alles wat er bij hoorde.
Ik was te moe en had echt totaal geen zin.
Nu is het al een paar weken zo dat de zin terug is, alleen lijkt het wel of het niet meer lukt...
wie herkent dit?
Ik voel me altijd zo rot tegenover mijn vriend en ben al een paar keer in huilen uitgebarsten..
Het begint altijd goed maar zo gauw het echte werk begint lijkt het wel of niks meer past  sorry weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken.
Ik weet ook totaal geen houding.

ik voel me best vervelend om dit te vragen maar ik hoop dat iemand dit herkent...

liefs Sarah
 
hoi sarah,

ik herken het, heb zelf nu ook gewoon geen zin omdat ik te moe ben en nog een kleine rond heb lopen.
dus het lijkt wel of je dan echt moet gaan plannen wanneer je het moet doen, nou dat werkt natuurlijk averechts.
voor mijn vriend is het ook niet leuk, hij zegt ook steeds wanneer krijg ik mijn oude vriendin weer terug, maar ja dat komt heus wel alleen heeft het tijd nodig, of wij hebben gewoon tijd voor elkaar nodig...
want als ik dan eens zin heb is het op onmogelijke tijden..
Maar goed ik heb er alle vertrouwen in dat het straks wel weer beter wordt als ik wat langer zwanger ben (ben nu 14w 5d).
Maar goed in jouw geval is dat al opgelost alleen gaat het niet zo soepel meer.
Misschien kan je beter wat glijmiddel erbij gebruiken dan voelt het niet zo strak aan. het is toch net ff wat anders allemaal in je lichaam, ik zou zeggen probeer het eens.
Dat is net ff wat ontspannender.
Succes ermee
groetjes san
 
Hoi Sarah,

ik zit op de forum zwanger worden , maar ik lees overal wel eens wat.

Is het niet zo dat je een angst hebt? stel, dat het de baby pijn doet??
ik heb zelf 2 kinderen, van 6 en 4 jaar oud, en wij gaan dus voor een derde.
bij   mij was het zo dat ik tijdens de zwangerschap meer zin had. en het past echt wel, er moet toch ook een kindje uit???
ja, sorry hoor.

je moet je ontspannen en het niet doen omdat je man/vriend het wil want dat werkt alleen maar averechts(?)

groetjes Tamara
 
Ha Lief meisje,

Ik herken jou probleem helemaal hoor. Ook bij ons lukt het nu niet meer. Niet dat ik bang ben om ukkie te raken ofzo hoor, maar het lijkt wel of het komt dat de samenstelling van de afscheiding veranderd is ofzo. Iki ben ook niet zenuwachtig of voel me niet raar. Mijn partner is heel voorzichtig en heel lief voor me. Ach, het komt wel weer allemaal. Misschien is die glijmiddel goed om eens te proberen... Zoals je merkt lief meisje, ben je dus niet de enige. Er zullen nog wel meer meiden zijn met dit probleem...
Probeer je er niet druk om te maken om dit probleempje. Het komt allemaal weer goed.
Groetjes J (18weken zwanger)
 
Terug
Bovenaan