Rare vraag

A

Anoniem

Guest
Ik ben Angelique en 34 weken zwanger van ons eerste kindje. Het is mischien een rare vraag maar ik heb nu al z'n 2 weken last van een soort krampen drukkend gevoel  in mijn vagina en sávonds   en in de nacht heb ik veel pijn onderin mijn buik net boven mijn schaambeen. ik denk niet dat het komt omdat ik teveel doe want hoe rustig aan moet een mens zish dan houden , wat zou dit kunnen zijn of is het verstandig om de verloskundige te bellen?????

Tja.. ik weet het niet, maar ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen, dan kunnen zij je wellicht iets meer vertellen, want beter een keer te veel gevraagd dan te weinig hoor !!

Sterkte met de laatste weken !!
groetjes Marasje

zouden die krampen kunnen duiden op een vaginale infectie?

groetjes angelique

Hoi,

Het zou   misschien ook kunnen zijn dat je kleintje gewoon heel vervelend ligt.   Ik ben nu   30 weken en  hij is al ingedaald en ik kan soms ook niet meer lopen omdat ik echt opslot sta.  Mijn hele onderkant doet dan pijn.
Snachts heb ik er geen last van maar wel als ik loop. En bij de vorige had ik dat dus ook al heel vroeg.  
Het doet echt heel zeer en je kunt er niks aan doen.
Ik doe ook al bijna niks maar toch heb ik hier last van.   Ik denk niet zo snel aan een infectie o.i.d. maar als je het niet zeker weet en het gaan niet over dan zou ik morgen gewoon ff bellen en vragen wat zij er van denkt.  
Ze stellen je altijd wel gerust met de woorden, je mag altijd bellen als je twijfelt hoor en dan ben je blij dat je het toch hebt gedaan dus...

ik hoor het wel.   groetjes gerdientje

Hoi Angie,

Zoals jij het omschrijft lijkt het op indalingsweeen.  Misschien is  je kleintje al wat ingedaald en heb je daarom dat gevoel.  Dat gevoel  is  erg herkenbaar. Heb  hier ook last van gehad  en mijn kindje ligt nu al een  geruime tijd  volledig ingedaald, zeer diep in het bekken. Dat  geeft  een  erg drukkend gevoel.  Het lijkt me niet dat die krampen een vaginale infectie zijn hoor. Maargoed, ik ben natuurlijk geen arts. Vertrouw je het echt niet, dan kun je beter even contact opnemen met de verloskundige.

Succes verder!

Groetjes, Yasmina (39w1d)

Ik moet dinsdag bij de verloskundige wezen dus heb ik het er gelijk even over, en dan laat ik het nog wel even weten. Ben zelf al wat rustiger er in ik vermoede al wel dat het indalingsweeen zijn, maar durf niet zo goed gelijk bij de vk aan de bel te hangen( ben bang dat ze me een zeikerd viinden) maar het is allemaal zo spannend en ik ken me eigen lijf ook niet meer terug.
Tot horens

Groetjes Angelique

Angelique,

Ze zullen je echt geen zeikerd vinden hoor. Een verloskundige is er ook  om je gerust te stellen. Dus aarzel echt niet om contact op te nemen als je dat noodzakelijk vind. Het gaat immers om jouw lijf en kindje!!!!

Laat nog iets weten he.

Groetjes, Yasmina

Hallo,

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en hij is inderdaad aan het indalen en daar werdt mij ook vertelt dat de een daar veel meer last van heeft als de ander en dat daar niets aan te doen is, dat was een hele opluchting om te horen, ik kreeg alleen de schrik van me leven    toen ze naar het hartje ging luisteren de hartslag was veel te hoog 180 slagen per minuut en wou niet rustiger worden( hij heeft wel 3 uur aan een stuk lopen schoppen ), dat heeft ze tot 3 keer geprobeerd maar het bleef hetzelfde, dus moest me gelijk melden bij de afdeling verloskunde in het ziekenhuis heb daar een half uur aan de monitor gelegen om de hartslag te controleren maar uiteindelijk kwam daar uit dat wij een drukteschoppertje hebben oftewel een jogging foetus (volgens de verloskundige daar) dus een paar uur stress voor niks, maar ben heel blij dat hij niets mankeert.

Groetjes Angelique

Terug
Bovenaan