Rare vraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai allemaal

Hier ben ik weer eens met een rare vraag.
Ik hoor heel wat meiden hier over dat  ze de eisprong voelen.
Nou was ik wel eens benieuwd wat jullie dan voelen????
Ik zelf ben me er niet van bewust dat ik hem voel, maar nu probeer ik elke keer op te letten of ik inderdaad niet iets voel.
 Ja rare meid ben ik hoor!!!!!!!

Het valt me van mezelf ook tegen dat ik er erg mee bezig blijft terwijl ik dat eigenlijk niet wilt. Maarja dat ben ik weer. Blijkt dus toch dat ik het minder kan loslaten dan ik zou willen.

Nou dit was het weer eens van mij en voor degen die me kunnen antwoorden alvast bedankt.

Groetjes en allemaal alvast fijne paasdagen

Hoi PV,

Ik denk dat dit een beetje verschilt van persoon tot persoon. Zelf had ik altijd best een pijnlijke eisprong (die kon je echt niet missen). Van het moment van de eisprong tot soms wel 2 dagen erna had ik erge steken in mijn onderbuik. Echt van die pijnlijke steken. Van anderen heb ik wel eens gelezen dat ze maar 1x een steek voelen en dat is dan de eisprong. Dit verschilt echt denk ik.

Succes! Groetjes F.

Hoi PV,

Ik denk dat dit een beetje verschilt van persoon tot persoon. Zelf had ik altijd best een pijnlijke eisprong (die kon je echt niet missen). Van het moment van de eisprong tot soms wel 2 dagen erna had ik erge steken in mijn onderbuik. Echt van die pijnlijke steken. Van anderen heb ik wel eens gelezen dat ze maar 1x een steek voelen en dat is dan de eisprong. Dit verschilt echt denk ik.

Succes! Groetjes F.

REACTIE

Ik moet zelf dus komende week ongi worden, maar sinds mijn curri's heb ik dus ong. 5 dagen ervoor last van menstruatie achtige pijnen.
Dit had ik dus voor mijn mk en curri's niet!!!!
Mijn komende ongi zou de derde na mijn curri's zijn.
Ik ken mijn lijf na de mk en curri's niet meer terug. Het is omtrend mijn ongi zo veranderd.
Weet niet meer wat ik voel enzo.
Daar baal ik giga van.

Groetjes PV

hoi PV,

Ik herken dat inderdaad.. Mijn lichaam was ook compleet van slag na de mk. Ik heb ook meerdere malen gedacht dat ik weer zwanger was omdat mijn lichaam echt allemaal die signalen af gaf. Na mijn mk vertrouwde ik mijn lichaam ook niet meer. En, ook die pijnlijke eisprong, is ook iets van na de miskraam.

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en je deze klachten niet meer hebt!!

X F. 13wkn en 4 dgn zwanger alweer

HOI F

Fijn dat het met jouw nou allemaal goed gaat.
Ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoor!!!
Bij ons dochtertje duurde het ong. 6 maanden voor ik zwanger raakte en bij de mk was het ong. 3 maanden. Maarja toen bleek dat het bij 3-4 weken al gestopt was.
Daar kwamen we achter bij een termijn echo een dag na de kerst.
Was wel effe flink schrikken en veel brullen.
We blijven het gewoon proberen, maar was dit weekend wel een beetje verdrietig omdat ik alweer ongi pijnen had en dus zeker weet dat het weer niet raak is.
Wil er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat lukt me niet echt.

Nou jij echt genieten van dat kleintje in je buik.
Het zijn echte wondertjes.

Groetjes PV

Heej PV,

Ook ik wil nog even reageren op je bericht. Mijn lijf reageert ook heel anders sinds mijn curri's van eind vorig jaar. Mijn eisprong voelde ik heel duidelijk. Door idd een stekerige/vreemd gevoel links of rechtsonder in mijn buik. Sinds mijn curri's heb ik wel 5 eisprongen rond mijn vruchtbare dagen, zo voelt het in ieder geval. Ik heb me ook al een keer flink in de maling laten nemen, dat ik dacht het kan niet missen dat het weer raak is. Wat een domper als je dan weer ongi word. Ik moet nu ook weer bijna ongi worden. En heb vandaag inderdaad weer van die vage buikpijn. Diezelfde vage buikpijn en lage rugpijn die ik vorige maand ook had voor mijn ongi. Wat steken naar beide liezen. Verder had ik voorheen als mijn ongi naderde helemaal geen afscheiding en als ik zwanger was wel. Nu na mijn curri's gaat ook dat niet meer op. Ik ga er dan ook maar vanuit dat ik het weekend gewoon ongi ga worden. Ik heb net als jij dat ik er zo graag minder mee bezig wil zijn. Maar die laatste dagen voor de nod is dat toch wel verhipte moeilijk.
Nou voor jou in ieder geval heel veel succes en hopen dat je buikpijn dit keer niet uitdraait op een  ongi. Wij kijken immers nergens meer van op.
Liefs van mij

Hai meiden

Ik heb me effe giga in de maling laten nemen door mijn lijf.
Door die buikpijnen dacht ik dus dat ik deze week ongi moest worden.
Isse dus niet zo.
Moet pas volgende week ongi worden.
Dus wat die pijnen dan waren weet ik dus echt niet!!!!!!

M'n lijf neemt me dus echt in de maling. Want voor de laatste ongi had ik dus een paar dagen ervoor de zelfde pijnen als ik nu afgelopen weekend had.

Sla me dus maar neer want ik SNAP er NIETS meer van.

Vind het fijn dat jullie reageerde.
Weet nu dus dat de ongi bij meerdere na een mk of curri is veranderd.
Nouja we moeten het toch met ons eige lijf blijven doen.
Biatte jij ook sterkte met de "niet" komende ongi hoop ik voor je.

Groetjes PV

Hai meiden,

Mijn gyn. zei dat je het moment van de eisprong op zich niet kan voelen maar dat die krampen voortkomen uit het gedoe eromheen en het eitje wat groeit in je eileider.
Ik heb rond mijn ei altijd een ongesteld gevoel met van die zeurderige krampjes.

lfs inge

Terug
Bovenaan