rare vraag...

Misschien een rare vraag maar warmen jullie de fruithapjes ook op?
Tot nu heeft Teun alles nog verwarmd gekregen maar nu wil ik naast de groentenhapjes ook eens fruithapjes proberen,vandaar mijn vraag.
Groetjes Mikkie.

Hoi hoi,

de fruithapjes niet opwarmen hoor! Dat smaakt niet zo lekker. Soms moet je baby wel even wennen aan dat het koud is, levert leuke gezichtjes op!

Succes!

Een fruithapje hoef je in princiepe niet op te warmen, maar als ik een half potje over heb en ik heb het in de koelkast gezet dan warm ik het inderdaad wel heel even op in de magnetron (tot kamertemperatuur).
Te koud is niet goed, maar het hoeft ook niet warm.
met vers fruit hoef je helemaal niks op te warmen, dat kan je gewoon meteen geven 9als je het fruit niet in de koelkast hebt liggen tenminste...)

Ik doe de fruithapjes meestal ook even in de magnetron. Ik maak het vers en vries het daarna in, laat het ontdooien in de koelkast dus dan is het best koud en Isabel vindt dat niet zo lekker.
Ik vind het geen gekke vraag hoor.

Groetjes Sharon

Het werkt prima, ik heb zo'n babycook dus al het fruit word dan gestoomd, daarna pureren en invriezen. Zo maak ik soms wel 6 hapjes.
Het fruit gaat in de borstvoedingsbakjes van Avent, die had ik nog over (stuk of 15) van toen ik borstvoeding gaf. Nu zijn ze superhandig voor de groente en fruithapjes.

Groetjes Sharon

Hoi meiden.
Nou,bedankt voor jullie snelle reactie`s!
Fijn!!!
Dan dus lekker op kamertemperatuur!
Ik ben benieuwd hoe lekker hij het zal vinden.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan