rare vraag

A

Anoniem

Guest
ik heb sinds vandaag last van witte kleveringe afscheiding (sorry voor het vieze aspect) en normaal heb ik dat nooit. Kan ik zwanger zijn?
Verder voel ik steeds gerommel in mijn buik en deze is ook beetje opgezet. Ook at ik tussen de middag iets op brood wat ik altijd lekker vind en nu moest ik er bijna van overgeven...

Zou het echt zo zijn, ik hoop het zo! Dan hoef ik het hele medische traject niet in.

Groetjes Vic

misschien moet je een test doen, dan weet je het zeker.

ik hoop het voor je

liefs, Kaatje

euh.. gun van harte dat je zwanger bent!
maar kaatje... je kan toch pas een test doen als je overtijd ben?

Of ben je overtijd...vic,
snap er even niets van ;-)

gr mini

Brr, had net een heel verhaal ingetikt...weg! Dus hier komt ie dan nog een keer maar dan in verkorte versie.

Je schreef in een ander topic toch dat je vorige week dinsdag meende je eisprong te hebben gevoeld? Dan kun je nu nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen hebben want een evt bevrucht eitje nestelt zich pas na 7 a 10 dagen in de baarmoederwand! Dus kun je ook nog niet testen. Meid ik hoop het echt voor je maar maak jezelf niet gek

Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Nee ik ben nog niet overtijd, begin volgende week pas. Dus het zal wel weer allemaal in mijn hoofd zitten. Ik wordt er gewoon gek/onzeker van! Gelukkig heb ik begin augustus een afspraak om het verder te laten onderzoeken....

Liefs Vic

Persoonlijk denk ik dat het je slijmpiekdagen zijn..
http://www.dokter.nl/index.php/Zwanger-worden/13031-ovulatie-testen-met-afscheiding.html

Hier staat een stukje uit een ouder forum waarin wat meer uitleg staat.
Ik denk dat vorige week dinsdag iets anders is geweest en dat je nu pas in je vruchtbare periode zit...

sorry, ik dacht dat je al overtijd was vandaar dat ik dacht testen. hoop voor je dat je alsnog toch zwanger bent en dat je dus niet al die onderzoeken enzo hoeft.

groetjes Kaatje

Om de verwarring nog wat groter te maken...ik had dat vorige maand ook na mijn eisprong. Moest wel twee keer per dag mijn ondergoed verschonen. Uiteindelijk raakte ik overtijd en leek alles te wijzen op een zwangerschap. Helaas werd ik na twee dagen toch ongesteld. Zelf heb ik het dat ik wel bevrucht was, maar dat het eitje niet voldoende ingenesteld is geweest.

Dusssss, het kan op een zwangerschap wijzen. Probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken (vakantie bijv), en zorg dat je jezelf niet gek maakt. Als is dat natuurlijk wel erg moeilijk. Succes. Ik duim voor je. Helaas zit er nu eenmaal niets anders op dan afwachten...

Terug
Bovenaan