Rare vraag (??)

Hallo lady's,

Misschien een hele gekke vraag he, maar sinds vandaag heb ik er last van boertjes laten. Maar het vieze ervan is dat het net lijkt of ik eieren op heb, maar dat is niet zo.

Heeft iemand van jullie dit ook of gehad? Het is echt kei vies en ik weet niet zo goed wat ik er aan kan doen :-((. Kan ook weinig eten op dit moment.

Liefs

Joyce

Hoi Joyce

Weet niet of dit speciaal met je zwangerschap heeft te maken, maar heb horen zeggen dat dat een koudje op je maag heet.
Heb het zelf ook wel eens gehad, is helemaal niet erg en als het goed is is het morgen waarschijnlijk al weer over.

Liefs Dominique

hmm ook geen idee, ik heb last van scheetjes hahahahahahahahahaha
het ergste is dat ze behoorlijk stinken en mn eigen vent het liefste gaat lopen als ik er een heb gelaten

hihih.. nou ik heb ook last van boertjes... alleen dan al de hele zwangerschap. Echt ernstig! Mn man is dr ook niet zo happy mee.. Ik ga er maar vanuit dat het straks over is

Ik ben ook wat flatulent tegenwoordig, hahaha... Soms als ik opsta laat ik spontaan een scheet, dan KAN ik hem niet eens binnenhouden, oeps!!!

Eierboeren laten, getver die stinken inderdaad! Weet niet waardoor het komt, heb je iets raars gegeten?

Hm geen last van boeren laten. Ik ben meer van het scheten laten...Mijn man kan er wel om lachen. De baby niet, als ik een harde scheet laat begint de baby druk te bewegen, die zal wel schrikken ofzo, hahaha.

hihihi,
Had ik de laatste weken van de zwangerschap ook, erg veel last van teveel lucht en was eruit voordat ik er erg in had.
Gelukkig kan ik je nu ook uit ervaring zeggen, is gelijk over als je je kleine wonder op de wereld hebt gezet( dat wasbij mij teminste zo)
sterkte voor je man..hihihi

Terug
Bovenaan