rare vraag...

Hey hallo!

Nou meid, je bent niet de enige! Hahaha, het zal wel een gezond teken zijn! Ik ben ook vijf weken zwanger! Wanneer ben jij precies uitgerekend? Ik 22 juli.....


xxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Ik ben nu 37 weken zwanger en het begint echt extreme vormen aan te nemen. Hoort er helaas ook bij. Lang leve de inlegkruisjes en regelmatig schoon ondergoed.
En met extreem bedoel ik dat er regelmatig vrouwen zijn die twijfelen of hun vliezen gebroken zijn of dat het afscheiding is. Zo erg dus, maar ik twijfel niet, het zijn echt niet mijn vliezen.
Getverdemme, echt een van de minder fijne dingen aan zwanger zijn. (Gelukkig heb ik verder niet veel te klagen.)
 
Heb ik ok, nu 17 weken zwanger en heb nog nooit zo vaak een schone slip aan moeten doen.... wordt er langzaam moe van... ik kan de inlegkruisjes niet verdragen zelfs niet de neutrale soort.. en ja af en toe vraag ik me af of het niet vruchtwater is dat ik verlies
Mag ik nog een vraag stellen? ook als ik met mijn vriend aan het vrijen ben ben ik echt meteen klets nat, hebben jullie dit ook?
 
Hier ook 5 weken zwanger en ook erg veel last van.
Nu adviseerde mijn huisarts mij vooral katoen ondergoed te dragen en geen inlegkruisjes etc. en moet zeggenhet is wel wat minder.

Ik ben 23-7 uitgerkend
 
Terug
Bovenaan