rare vraag...

A

Anoniem

Guest
deze week zit ik in mijn vruchtbare week. tot vandaag. Alleen nu wil mijn vriend niets meer weten van het hele gebeuren :( we hebben vanaf vorige week zaterdag om de dag gemeenschap gehad maar na woensdag niet meer.. Nu hij het gevoel heeft dat er écht iets moet gebeuren en heeft hij er moeite mee. Terwijl ik voorheen altijd die gene was die er een beetje moeite mee had.. Help wat moet ik nu doen?? Gewoon laten gaan en me er niet zo over opwinden of toch nog al mijn charmes uit de kast halen?? Hoe gaan jullie hier mee om? groetjes van het onervaren meisje...

Hoi meid,

Ik herken het helemaal.. voor ons was het ook deze week.. normaal hoefde ik mijn kont maar te draaien en het lukte maar nu er iets uit voort kan komen heeft hij minder zin..

De eerst keer had ik gezegd wanneer mijn dagen ongeveer zouden zijn we hadden toen ook een soort van strijd.. niet leuk.. nu heb ik niets gezegd gewoon gedaan en is alles goed gegaan.. zoals ik het wilde hihihi)

Kussies

hoihoi
klinkt misschien vreemd maar mannen moet je niet op de hoogte brengen wanneer je vruchtbare dagen zijn. kunnen ze niet zo goed mee omgaan.
zorg dat je het zelf een beetje in de gaten houdt en verleid hem extra op de dagen dat je hem nodig hebt hihihi
mijn man roept wel eens voor de grap 'je hebt zeker zaad van me nodig?'
ik zou zeggen trek je mooiste lingerie uit de kast licht een beetje dimmen en verleiden die boel hahaha
veel plezier

Als ik mn mannetje nodig heb dan ga voor de verandering eens in mn nakie in bed liggen. Succes gegarandeerd hahahahaha!!! Een spannend lingeriesetje werkt hier ook prima! Ook mijn man krijgt de kriebels als hij weet wanneer mn dagen zijn. Ik zeg dus niks en gewoon verleiden!

Veel plezier hihi!!

Okeej, ik zeg dit alleen omdat ik je wil helpen! Meestal hou ik dit soort tips lekker voor mezelf!

ZORG DAT JE MAN JE NIET KAN WEERSTAAN!!
WWWW.GOOGLE.NL STRING MET OPEN KRUISJE.............BESTELLEN EN VOILÁ WEDDEN DAT HIJ NIET VAN JE AF KAN BLIJVEN?

succes meid!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

@ micromuis, heb je aandelen in die strings, haha! Heb die tip al vaker van je gehoord!
Ik moet hem zelf misschien ook maar eens aan gaan schaffen, hihi....

@ Esara, mannen hoeven niet alles te weten... Laat ze vooral in de waan dat de sex niet volgens 'planning' gaat, maar helemaal spontaan en niet omdat je je ei hebt!

Liefs Daisy

:) Hahaha! Die string!!! Lijkt me tochtig, maar is vast onweerstaanbaar, haha!

Denk dat je het ei-vrijen inderdaad het beste een beetje voor jezelf kunt houden. Dat betekent ook af en toe sex in de minder vruchtbare weken...

Wel lastig. Als er iemand is met wie je je wens en werk wilt delen, dan is het wel je partner. Eigenlijk zouden al die mannen een soort stage moeten doen: "vrouw met kinderwens voor een maand". Zal ze leren! ;-)

Terug
Bovenaan