Rare vraag!!

Hallo allemaal,

Misschien een rare vraag, maar even over de onderbroeken.
Ik heb eigenlijk nooit onderbroeken aan, ik heb bijna altijd strings aan of af en toe een boxershort! Nu weet ik dat dat gewoon niet kan na de bevalling. Nu wil ik dus boxershorts gaan dragen na de bevalling, maar moet je ze groter hebben als normaal en hoeveel is verstandig om in huis te hebben?
Haha sorry voor dit rare onderwerp!!

Liefs Karolien

Hoi Karo,
Rara vragen zijn er niet!!!!
Juist handig dit forum!
Na de bevalling krijg je vaak een netbroekje aan, niet echt charmant, deze rekken enorm mee, en waarom om dat er een megagroot kraamverband in moet! Heb je je kraampakket al ontvangen? Moet je maar eens kijken hoe groot dat moet zijn.
Vaak heb je de eerste dagen er zelfs 2 in ivm bloedverlies wordt snel minder hoor!
Dus met shortjes kopen moet je daar effe rekening mee houden! Dus geen te laag model want dan zakt die van jullie billen af, en ze moeten goed uitrekbaar zijn!!! Sommige mama's dragen die eerste dagen gewoon een strakke boxershort van hun man! Haha.
ik zou er 4 in huis hebben. Je kunt nog wel eens doorlekken die eerste 2 dagen en dan is het fijn om reserver te hebben. En de kraamzorg wast ze toch vrij snel en kun je hem weer aan de volgende dag. Houd ook rekening met een makkelijke kleur zodat hij snel met de andere was meegewassen kan worden. Mocht je doorlekken dan zie je bloed natuurlijk ook eerder doorschijnen bij een witte als een donkere short!
Succes met kopen!

ik heb ook boxers gebruikt voor mn kraamverband!
helaas de strings moeten even in de kast blijven ha ha lekker charming maar ja het is niet anders.

ik had er gelijk 14 gekocht bij de hema, dat kost niks en als je doorlekt heb je genoeg reserve.

nu ga ik t weer zo doen. wel vervelend dat mega kraamverband!!

succes met shoppen voor leuke boxers!!

gr dion

Ik heb bij mijn vorige idd ook die van de hema, gewoon die zwarte. en ik had er veel. Ze zitten volgens mij per 2 verpakt, dan had ik er een stuk of 8. En wel een maatje groter gedaan ja! Zo'n netbroekje heb ik niet gebruikt. Kreeg al de kriebels als ik hem zag! hahaha.

ik draag zowiezo boxers dus dan hoef ik gelukkig niks anders te gaan kopen. maar is er verder ook niks anders voor in de plaats van dat kraamverband moet er niet aan denken zo'n ding tussen je benen. en ik heb ze in mijn kraampakket gezien wat een abnormale dingen zijn dat zeg hoop dat ik ze dan snel niet meer nodig heb

ik heb ook heel veel boxers aan nu en heb me voor genomen na de bevalling pas weer nieuwe te kopen deze zijn namelijk al best oud schaam schaam hihi ,, nou ja goed ze worden nu toch wat viezer dan normaal toch ... straks maar een hele nieuwe set ondergoed gaan kopen ,.. ik zal je zeker geen zwangerschaps onder goed aan laten smeren ,,, en gewoon goedkoop ondergoed kopen bv zeeman of wibra hema of zo niemand die het ziet toch ...

nou dames voor sommige duurt het ook echt niet lang meer ,,, voor mij nog 4 weken pffffff even op de tanden bijten wil zo graag me kleine meisje vast houden ,,,ik weet niet hoe ik me ga voelen als ik eindelijk me meisje vast heb ...!!!! zo raar een kindje vast te hebben straks want gewoon van mij is !!!! heerlijk moet dat zijn ..

Terug
Bovenaan