Rare vraag....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Hoe is het met jullie? Hier een beetje gemengde gevoelens, voel me prima maar ik merk dat ik heel gespannen ben.....Weet niet precies waarom omdat we wel antwoord hebben op ons 'niet zwanger worden'. Ik heb continu zo'n beladen gevoel in m'n donder..... Ach, het komt wel goed!

Even een andere vraag: ik lees van veel dames dat zij voor of tijdens de vruchtbare dagen last hebben van slijm of afscheiding..... Ik heb hier op een enkele keer na, nooit last van tot vandaag...... ik heb vanaf ongeveer zondag tot zo na de kerst (Tja....ik neem het maar ruim :) ) mijn vruchtbare periode en opeens heb ik ook last van slijm/afscheiding en toen ik vanavond naar huis ging voelde ik iets heel raars....Het leek wel alsof ik in m'n broek plaste (dat was niet zo) maar bij thuiskomst en een toiletbezoek bleek dat ik behoorlijk wat slijm had in m'n ondergoed. Wat houd dit in? Ik weet een hoop maar dit is nieuw voor mij!

We gaan maar gewoon weer aan de 'klus' en wie weet zijn voor ons de wonderen ook nog niet de wereld uit!

Fijne avond meiden en een goed en gezellig weekend!

Liefs Lynn.

Sorry dames, de server had even geen verbinding maar heeft toch een keer extra mijn bericht geplaatst.

Hey Lynn

moet zeggen dat ik hier ook nooit last van heb maar wie weet duurt het daarom wel zolang??
Dan zou ik denken dat je nu maar flink romantisch moet gaan worden, kan in ieder geval geen kwaad.

Succes!

Wat ik weet dat je eerst wat waterachtige verlies kan krijgen daarna wat rekbare slijmdagen (om zo ff te noemen) dat als je het tussen je vingers doet (sorry lekker smerige) dat het kan rekken tot ongeveer 3/5cm daarna 3droge dagen. En meestal in die droge dagen komt je ei.
Meestal tegen de derde droge dag.
Lekker vies praatje maar zo heb ik het geleerd

liefs shas

Hoi Lynn,

Ze zeggen idd dat dan je ei eraan komt dus zou zeggen er tegenaan hahahah

Ik heb er ook niet altijd last van en vraag mij dan idd af wat dat dan betekent als je het niet hebt.......

Veel klusplezier!

Hey...

nou ik zou het eerlijk gezegt niet weten...
Zou zeggen ga er lekker voor deze week...en wie weet...

liefs

hey Lynn

Het is wat shasta zegt, je ei is in aantocht! Als je er letterlijk draden van kunt trekken is je piekdag op zijn best, dan komt je ei. Dan, geloof ik, pas de droge dagen. Maar dat is wat ik weet.

Misschien heb je onbewust wel een soort voorgevoel, en is dit gewoon een SUPER EI!

Ik zou zeggen: aan de klus!:)

@jolijn; niet iedere vrouw heeft hier 'last' van, en niet bij iedereen is het even veel. Het heeft niets te maken met het krijgen van wel of geen ei want bij Lynn bleek na een echo wel degelijk dat ze ei sprong had terwijl ze nu pas voor het eerst bewust is van het slijm. Bij mij is het persoonlijk ook erg verschillend. Super veel, maar deze ronde had ik er zo over heen kunnen kijken als ik er niet met haviksogen op zat-:)
In jou geval kan het dus wel dat je gewoon een ei sprong hebt elke maand, alleen hoef jij dat niet te merken aan je slijm zoals in de vorige 15 rondes van Lynn ook niet.

groetjes!

Terug
Bovenaan