rare vraag..

Sinds dat wij weten dat we zwanger zijn,
durven we niet echt te vrijen tot de eerste echo..
klink raar ik weet het.
maar we zijn gewoon bang dat het fout gaat.
want, bij de eerste zwangerschap hadden we wel gewoon sex, en na afloop vloeide ik iedere keer en uiteindelijk naar n paar keer vloeien kreeg ik n miskraam...

hebben jullie dit ook of kunnen we wel gewoon vrijen? en staat een miskraam hier los van, omdat ik wel daarna iedere keer vloeide

alvast bedankt!

Liefs Linda

Een mk staat hier los van. Als het goed zit, zit het goed vast in de baarmoeder en kan seks daar niets meer aan veranderen. Maar als het tussen de oren niet goed voelt, tsja dan doe je toch even wat anders tot na de echo?

Ja doen we ook!
bedankt voor de snele reactie.
Ik op zich wil t wel maar mijn man is erg onzeker
Ik heb sinds de zwangerschap ook nog helemaal geen afscheiding,ook geen klein beetje gehad, dus dat voelt ook al fijn. en dan ga je denken zou het er dan toch mee te maken hebben maar '' nee '''.
9 oktober in het ziekenhuis vraag ik het nog na, maar weet het antwoord gewoon al. maar dan is mijn man ook overtuigt!

Liefs

Ik heb hetzelfde, ik ben nu 17 weken zwanger en hebben nog steeds niks gedaan,...het zit ik weet het tussen mn oren, maar hiervoor 2 vroege miskramen gehad,...en dat heeft er zo ingehakt!We praten er wel veel over, maar mn mman heeft zoiets van,...ik weet zeker als we iets doen en je verlies bloed erna( wat kan want je baarmoeder is zo goed doorbloed, dat er na de sex dus een adertje kan spatten, want overgens niet erg is),....hij zei dan zit ik totdat de baby is geboren met een gestreste vrouw en dat wil ik niet.
Wij hebben dus besloten veel te knuffelen en het zo te laten gaan zoals het is.
Ik ken dit gevoel niet, dit is mijn 4de kindje in mn buik, maar hiervoor, dus onbezorgd zwanger geweest.Ik heb met alle 3 juist veel gemeenschap gehad, zelfs de dag voordat de jongste is geboren hihihihihi.
Maar goed,...volg je gevoel en doe wat je moet doen!Het is absoluut geen rare vraag!
Groetjes Nance( maart mama)

Ze zeggen wel dat het niet kan; maar ik vind het nu ook een raar idee om sex te hebben! Idd als de echo is geweest en alles zit goed, dan komt het wel weer. Moet ook wel zeggen dat mijn libido op niveau ijskast is.

dankjewel!
ik ben heel snel onzeker dus ik vond het al wel een rare vraag,,

Op dit moment gaat het ook goed zoals het nu is,gewoon op zn tijd knuffelen en elkaar voldoende aandacht geven!
Maar je hoort ook sommige mensen die gewoon
'' net zoals altijd''' tijdens de zwangerschap gemeenschap hebben.

De echo is 9 oktober dus nog 2weekjes geduld..

Terug
Bovenaan