Rare vraag?

Anoniem2016

New member
Misschien een rare vraag, maar ben toch benieuwd naar de eventuele reacties.

Wij hebben nu een zoontje en we willen graag een meisje.

Maar nu vroeg ik mij af, of er vrouwen zijn die een meisje hebben gekregen, terwijl ze op de dag van hun eisprong hebben gevreeën en toch een meisje hebben gekregen.

Aangezien er een theorie is over dag 8,10,12 en dan stoppen om zo de kans op een meisje te vergroten.

Ben benieuwd naar de reacties. Alvast bedankt!
 
Zover ik weet heeft het niks te maken met wanneer je sex hebt. Ik heb een dochter maar zou niet meer weten of ik met de ei sprong of ervoor of erna sex heb gehad
 
Wij hebben twee keer echt geen voorkeur gehad en nu met een derde ook niet.

Wat ik hoor en weet is dat je idd net voor of tijdens je eisprong grotere kans op en jongen hebt en ruimer ervoor op een meisje. Dus z'n 72 uur ervoor...
 
Hallo iedereen!

Allereerst zijn wij er achter gekomen dat we zwanger zijn. Super natuurlijk! ben de meest gelukkige ma op aarde :D.

Maar, ik heb misschien een rare vraag mijn vriendin is nu acht weken zwanger... alleen ze heeft enorme stemmingswisselingen. Ik was dus benieuwd of ieman hier ervaring mee heeft in hoe hij/zij daar mee is omgegaan?

Ook omdat, we al een kindje van drie jaar hebben die natuurlijk ook veel aandacht vraagt ( haha niet dat dat erg is hoor :D )

Graag hoor ik het

 
Hoi,



Onze voorkeur ging uit naar een meid. Dus een aantal dagen voor de eisprong sex gehad, omdat meisjes langer leven.



Nou.... We hebben een gezonde jongen gekregen hihi.



Niet gewerkt bij ons dus.
 
Bij mijn weten is er niet een specifiek iets waardoor je een jongen of een meisje krijgt.. het winnende zaadcelletje is degene die bepaalt wat het wordt. Draagt die een x, dan word het een meisje, draagt hij een y, dan word het een jongen.
 
Haha, er zijn zoveel theorieën over het bepalen van een geslacht. Zoek maar eens op de Chinese kalender. Ik denk trouwens niet dat je het kan beïnvloeden, wat @Suusje-25 zegt!
 
Terug
Bovenaan