rare vreemde buikpijn bij 5 weken

hallo... ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger... en ik heb elke keer(niet achter elkaar) een vreemde buikpijn..
en als ik mij te snel uitrek doet het echt pijn...
ik heb wel gelezen over miskramen enzo.. maar hier wil ik liever niet van uit gaan...
ik krijg pas 3 oktober de eerste afspraak met de verloskundige..
ik heb ook gelezen dat het je baarmoeder kan zijn...
heeft iemand dit ook...??? of gehad...?????
ik ben zwanger van mijn eerste....
 
Het komt me bekend voor, ze zeiden bij mij dat het me baarmoeder of banden waren..
Die buikpijn hebben de meeste vrouwen in het begin.
Als je echt zorgen blijft maken kan je de VK gewoon effe bellen om je ongerustig mogelijk weg te nemen

Liefs Meisje1990
 
Ik denk aan bandenpijn of baarmoederkrampen van de groei.
Ik heb zelf van week 4 tot week 9 ongeveer het gevoel gehad dat ik ongesteld werd.. Je lichaam verandert..ga van het positieve uit.
 
De boel is aan het oprekken en dat voel je wel degelijk. Voelt een beetje als een stekende pijn. Dus het is wel vrij normaal maar als je je er niet prettig bij voelt om het af te wachten zou ik even naar de huisarst of verloskundige gaan.
 
he meis wat andere ook zeggen is puur je banden , je buik gaat ruimte maken voor de baby en dat geeft druk op je banden en dat kan heel pijnlijk zijn.

Bij een miskraam krijg je echt kramp en bloedverlies zolang je dat niet hebt hoef je geen zorgen temaken, als je nog wel bent zal ik gewoon de verloskundige bellen daar zijn ze voor

liefs
 
okeej nou jullie bewijzen weer effe het goede er van... en wat Femmke ook zegt inderdaad het gevoel als of je ongesteld werd...
dank jullie wel voor de geruststelling... en ik was niet ongerust hoor... geen nood... als er echt iets is dan vlieg ik direct naar de ha... of vk...

thanks,.....
 
Het zal bandenpijn en groei van de baarmoeder zijn. Er veranderd immers zoveel in je lichaam. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de verloskundige bellen die kan je vast gerust stellen.
 
nee want ik heb er nu geen last meer van.. jahhhh af en toe een "trekje" maar verder nergens last van... dus gewoon beetje wennen aan het gevoel dat ik zwanger ben... vind het allemaal een beetje eng en raar.. maaarrr ook dol gelukkig hoor...

bedank allemaal...
 
Terug
Bovenaan