Raspend ademhalen

Zoals zoveel kindjes is Lukas (13 wk) verkouden. Maar hij haalt continue met een raspend geluid adem. Weet iemand of dit erg is? Volgens mijn moeder moet ik de dokter bellen omdat dit niet normaal is voor zo'n klein kindje. Hij heeft geen koorts of zo en is hartstikke vrolijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Annemieke

Ik weet niet wanneer je weer naar het cb moet maar melden zou ik het wel ff doen. zo heb ik Jr dus laten testen op astma. maar gelukkig had tie het dus niet.
want ook hij piept en doet, maar zeiden ze. hij heeft toch wat van je verkoudheid mee gekregen, dus dat is het enige.
nu moet ik je wel zeggen dat het dus nu beter gaat.

Hey annem. mij meisje is ook verkouden en haalt ook raar adem maar echt raspend kan ik het niet noemen. bel een keer naar het cb of huisarts.. dat kan geen kwaad toch?

Ik ben net bij de HA geweest en heb een puffer meegekregen, ook omdat mijn man licht asmatisch is. Het is een giga apparaat en ik lever Lukas, plus apparaat schoorvoeten bij het Kinderdagverblijf af, en de leidster 'O daar heb je er weer zo een' . Of te wel ze zien die apparaten regelmatig en hebben er zeker meer ervaring mee dan ik.

Wel moet ik er op letten dat hij 'goed' blijft eten. De laatste dagen drinkt hij ongeveer de helft van zijn normale hoeveelheid, dat is genoeg maar het moet niet minder worden.

Annemieke

Terug
Bovenaan