Rauwe paprika door fruithap baby 7/8 maanden.

<p>Hoi Dames,</p><p>Vandaag heb ik mijn oppaskindje van 7,5 maand een kwart rauwe paprika gegeven door zijn fruithap. Het is wel al een flink kind, krijgt al een tijdje belegd brood, cracottes, groenten en fruit. Hij heeft vandaag nergens last van gehad maar toch begin ik nu te twijfelen omdat het een nogal impulsieve actie was i.v.m. de paprika "op" moest. Er zaten dus wel wat velletjes in de fruithap en ben het eigenlijk vergeten door te geven aan de ouders.</p><p>Geven jullie je kindjes wel eens rauwe paprika? Hij vond het wel heerlijk trouwens!</p><p>Groetjes! </p>

Ik geef mijn dochter ook wel eens een reepje rauwe paprika (vanavond nog) maar ze is al wel 19 maanden. Ik zou echt niet weten of het kwaad kan voor zo'n kleintje. Denk het niet hoor, mijn dochter krijgt er in ieder geval niks van.. maarja, ze is al wel een stukje ouder!

Ik hoop vooral dat hij er geen last van krijgt.. hij heeft het vanmorgen om 9 uur op en om half 5 had nog hij  nog geen last of dergelijke, dus ik denk ook dat het meevalt! Maar toch.. achteraf voelt het een beetje dom dat ik het "zomaar" gegeven heb er vanuit gaand dat het prima kon. 

Maak je geen zorgen! Paprika mag hij gewoon hebben. Eigenlijk mogen ze alles wel van groente en fruit. 

Terug
Bovenaan