Rauwe zalm

Hi,
Ik heb vanmiddag rauwe zalm gegeten van de visboer (sashimi). Dit heb ik gecheckt bij de verloskundige en dit mag gewoon zolang het vers is en zeker niet vaccuum verpakt is geweest. Alleen voel ik me nu niet heel lekker en was net aan de diarree. Dat heb ik nog niet eerder gehad tijdens de zwangerschap. Dat is wel een symptoom ook van listeria bacterie. Moet ik nu wat doen of maak ik me druk om niks.
Groetjes!
 
hhhmm de darmen reageren sowieso snel .... ik had net een salami pizza op en ik moest ook binnen een half uur rennen... mocht je het echt niet vertrouwen gelijk aan de bel trekken.. jij kent je lichaam het beste!
 
een paar dagen diarree kan voorkomen tijdens zwangerschap er is niet gelijk reden tot paniek, als het langer duurt dan zeven dagen moet je het laten nakijken want dan zit de kans heel hoog dat er listeria bacterie inzit en dat is echt niet leuk :) iK heb het een maand lang gehad pas na een maand ben ik aan een antibioticakuur begonnen, ik was gewoon na een maand helemaal uitgeput en overgeven deed ik ook nog :) Ik zou zeggen wees zo zuinig mogelijk met het eten van rauwe groenten en vis of vleessoorten want je bent daar extreem gevoelig voor, beter voorkomen dan genezen zou ik zeggen

hoop dat het niet ergert en snel beter wordt

liefss xxx
 
Ik zou me nu nog niet druk maken. Iets verkeerds eten kan je altijd hebben dat je dan wat diarree krijgt enzo. Als het langer duurt toch even naar de HA, maar 1 keer diarree zou ik me niet druk om maken :)

Beterschap in ieder geval!

Liefs
 
Terug
Bovenaan