Ravi geboren! 18-11-2011

Vrijdag 18-11 is onze zoon Ravi geboren!
Hij weegt 3120 gram en is 50 cm,
De bevalling was kort en heftig.
Om 19:45 begonnen de weeen, Om 20:55 braken de vliezen. Meteen VK gebeld en die zou komen. 21:10 persdrang, Hoofdje wordt geboren zonder VK erbij. (Klein beetje paniek dus)21:12 Vk komt binnen en vangt om 21:13 "de rest van de baby op"
Al met al 1,5 uur dus!!!

Ben helemaal verliefd op mn kleine ukkie!
Alle dames die nog moeten bevallen succes! Jullie kunnen het. FF bikkelen en dan genieten van die kleintjes!

groetjes Hanneke
 
Wow, je hebt snel, sneller en megasnel! In die laatste categorie valt jouw bevalling wel zeg!
Dat was vast een overweldigende ervaring!

Maar, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ravi. Leuke naam zeg!
Blijf vooral héél erg verliefd!

En, voel je je goed? Kan me voorstellen dat zo'n snelle bevalling misschien extra heftig is...

Veel liefs van een ongeduldige mama in spe ;-)
Xxx Marieke
 
Ow meid, weet precies hoe je je voelt. Ik kon ook niet wachten. Je hebt het op een gegeven moment gehad he. Het gaat gelukkig erg goed. nadeel van zo'n snelle bevalling zijn alleen de naweeen. Die zijn best heftig. Gelukkig mag je daar dan wel paracetamol voor pakken. Verder ga ik ervanuit dat ik nog wel stuwing ga krijgen morgen of overmorgen. Maar ja dat hoort erbij.
Moet je nog lang Marieke?
Ga voor je duimen!
groetjes en liefs Hanneke
 
He Hanneke, super proficiat met de geboorte van Ravi! Leuke naam! Geniet heerlijk van je roze wolk en je verliefdheid samen!!! En die naweeen verdwijnen vanzelf (evenals stuwing), maar goed je moet er toch even doorheen. Veel liefs van Suus en Saar
 
Haha, ik heb het aardig gehad inderdaad! Vandaag 39 weken en 1 dag, dus het einde is echt in zicht!
Morgen weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho en daarna een afspraak met de gynaecoloog om het definitieve plan te trekken. De kans is erg groot dat ik ingeleid ga worden. Daar hoop ik eigenlijk op, want ik kan niet wachten om mama te worden!

Wat fijn dat jij je goed voelt! Hopelijk zijn de naweeën snel voorbij.

Blijf maar vooral duimen, haha. En bovenal heel erg genieten!

Veel liefs, Marieke
 
Hallo Hanneke,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder Ravi. En jeetje wat snel... goed gedaan meid.

Probeer vooral te genieten van de kleine, de rest van de pijntjes zijn dan maar bijzaak ;)

Je partner ook al weer een beetje bijgekomen?? Zal voor hem ook behoorlijk heftig zijn geweest...?

Liefs Geert
 
Terug
Bovenaan