Ravi rts geweest

Nou we zijn dus bij de tandarts geweest met Ravi. We deden ons verhaal en hij zei dat hij vorige week nog hetzelfde had meegemaakt en dat hij het tandje eruit had getrokken en dat daarna alles goed was.
Hij keek en voelde het tandje van Ravi en zei eigenlijk meteen "Ja maar deze gaan we er niet uithalen. Het is gewoon een goede mooie tand, zit stevig in de mond en op de goede plek" Wij helemaal blij dus. wel moeten we z'n tongetje in de gaten houden. Is nog steeds een beetje rood en gevoelig omdat hij de hele tijd ermee over het tandje schaaft. Ook met drinken enzo. De irritatie wordt nog niet echt minder, eerder meer. Dat is dus even in de gaten houden. Verder allang blij dat hij niet getrokken hoeft te worden.
Mn drie meiden hadden gelukkig geen gaatjes!
Mamma zelf helaas wel eentje. Misschien toch iets teveel gesnoept tijdens de zwangerschap :)
groetjes Hanneke
 
Kijk, dat is een mooie uitkomst. Wat heerlijk dat het tandje kan blijven zitten. Nu hopen dat Ravi snel minder last krijgt van zijn tongetje (ik wilde typen 'eelt op zijn tong krijgt', maar leek me achteraf toch niet zo fijn voor hem, hihi). Vanaf wanneer mag je het tandje gaan poetsen?

Hier volgende week naar de tandarts. En aangezien de laatste keer nog voor de zwangerschap was, vrees ik met grote vrezen.
 
Wat fijn dat het tandje mag blijven zitten! Nog steeds balen van de irritatie maar hopelijk gaat dat snel over.

Ik ben recentelijk ook nog bij de tandarts geweest en afgelopen maandag moeten terug komen voor, jawel, ook een gaatje. Had ook een zwakke plek op een andere kies, maar die kon door goed spoetsen, spoelen en flossen weer beter worden. Hormonen en zwangerschapstrek is niet goed voor je gebit :p

Liefs, Marieke
 
Dat is goed nieuws! En de meiden ook al zo goed bezig. Heerlijk :)

Viel het boren bij jou mee? Ik mag in februari weer. Ben in de zwangerschap ook geweest met een gebroken vulling. Nu gaat hij foto's maken, altijd spannend wat daar uit komt.

Succes met tandje en tongetje.
 
Terug
Bovenaan