Ravi weer thuis!!!

We zijn weer thuis! Na 6 dagen ziekenhuis zijn we weer lekker in ons eigen huis en heb ik m'n kinderen weer lekker compleet en bij elkaar!
Ravi doet het goed! Hij heeft nog wel een akelige hoest maar dat zal nog wel even blijven. Alleen z'n gewicht moeten we goed in de gaten houden. Hij is nu 6 weken maar zit nog maar 300 gram boven z'n geboortegewicht. Beetje vet kweken op die botjes dus. Maandag 9 januari weer in het ziekenhuis op controle. Hoop dat nu alles weer langzaam vooruit gaat.
Helaas heeft het al onze feestdagen in de war gestuurd, de verjaardag van mijn moeder (27 dec.) en de verjaardag van onze oudste dochter (28 dec). Vooral dat laatste vond ik echt erg. Maar nu is het weer voorbij en kijken we weer vooruit! Gelukkig op tijd thuis voor oud en nieuw. Dan moeten we dat maar extra vieren.
Ben op dit moment in elk geval de geukkigste mamma van de wereld. Alle vier m'n kids weer bij elkaar en mijn geweldige man!
Dat wordt genieten nu!
Voor jullie allemaal de allerbeste wensen voor 2012. Maak er iets moois van.
groetjes en liefs Hanneke.

 
Wat fijn dat hij weer thuis is! Ga lekker dubbel en dwars genieten van oud&nieuw met zn allen!
Jullie ook de allerbeste wensen voor 2012!

Veel liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan