RD's zijn gearriveerd....op naar ronde 2....helaas

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi....ze zijn er hoor.......

Vanmorgen werd mn buikpijn ineens iets heftiger dan de afgelopen 2 weken, dus ik vreesde al.... En ja hoor, om 11.00 zijn ze dan geaariveerd. Flink balen natuurlijk, maar alles beter dan onzekerheid met het mega-lichte streepje op de test van gister. En mn lichaam zal ik maar niet teveel meer vertrouwen, had zoveel klachtjes dat ik echt bijna zeker wist gister dat het raak was, maar ja....zo zie je maar weer, ook je eigen lichaam kan je vreselijk voor de gek houden.

Afijn, we gaan weer flink aan de klus over een week of 1,5-2...haha....ook wel weer leuk. Ik hoop voor de meeste van jullie dat het wel raak was....ik zal voor jullie duimen !!!

Liefs Agnita (mv Jesper 25-01-2005)

Hey Agnita,

Wij gaan ook naar de 2e ronde, bij mij dienden de RD zich vrijdag aan, dus ook wij mogen over 2 weken lekker weer klussen!
Ondanks dat ik het ook nog helemaal niet had verwacht om al in de 1e ronde zwanger te raken hield mijn lichaam me ook voor de gek hoor, had vlagen van misselijkheid, heel moe enz... maar ja zal wel iets anders zijn geweest dan he?!
Vol goede moed naar de volgende ronde
Succes!
Suus

Terug
Bovenaan