Reële Omgangsregeling 6 maanden baby

Mijn ex heeft mij drie weken na de bevalling in de steek gelaten. We waren samenwonend en hij had haar alleen erkend.

Het heeft mijn emotioneel gesloopt,  hartverscheurende verdriet en nog erbij mijn premature Baby (6 weken te vroeg) moest ik alleen opvoeden. Het was een zware periode de eerste drie maanden. Gesloopt van een brekende hart en gesloopt van de nachten. Hij woont bij zijn ouders en kwam vaak thuis bij mij om de kleine te zien. Wanneer hij lekker had uitgeslapen. Ik liet dat toe in de hoop dat hij terug zou komen. Verder deed hij niks wat verzorging betreft. Nam de baby wel paar keren mee voor zijn ouders alleen als zijn moeder thuis was, alleen lukte hem dat niet om te verzorgen.

Nu 6 maanden later ben ik vd roze wolk afgestapt en moet ik de keiharde realiteit onder ogen zien. Ik ben een alleenstaandemoeder, met trots zorg ik voormezelf en voor mijn prachtige meisje

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Aangezien hij nog niet werkt en ik  weer moet gaan werken. Was mijn voorstel 2 dagen bij hem doordeweeks. Terwijl ik werk. En als je der vaker wil zien kan hij dat aangeven, eventueel bij mij thuis een uurtje of in overleg mag je haar een middagje op een zaterdag  of zondag meenemen. </span>

Hij vind dit te weinig en wou ook nog haar om het weekend VAST erbij hebben. 4 dagdelen vind ik persoonlijk te veel.  En Heb op diverse internet pagina's gelezen dat baby's tot 18 a 24 maanden nog bij hun moeder blijven slapen.  ze hebben regelmaat en structuur nodig.

Graag wil ik weten wat is een reële omgangsregeling voor een baby vanaf 6 maanden?

Wat zijn jullie ervaringen?

Hoi gebruiker501614

Wat een heftig verhaal! Ik vind het knap dat je het zo goed volhoudt. Veel respect.

Persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee, maar ik heb wel een vriend die een soortgelijke situatie heeft. Alleen was het hier de moeder die vertrok toen ze erachter kwam dat ze zwanger was. Zij zijn weer een soort van bij elkaar sinds de kleine geboren is.

Maar hun dochter is altijd bij de moeder gebleven en nooit met de vader mee naar huis gegaan. Vaders is daar wel geregeld.  Nu helemaal omdat ze weer samen zijn.

Kun je niet aankloppen bij het juridisch loket? misschien kunnen zij je beter helpen hiermee. Zij weten wat de mogelijkheden zijn.

Heel veel succes gewenst!

ik zou zeggen. pas op met teveel omgangsregeling.

als jij werkt kun je ook je kindje bij je eigen familie oppassen of crèche krijg je toeslag voor.

en met mediator jurisch word vergoed bijzondere bijstand

gemeente

ik zou zeggen 1 x in maand zolang hij geen werk gezocht heeft laat die ex met zijn luie reet van de bank af komen.

en hoppa alimentatie laten betalen.

probeer een van je ouders of broer tweede gezag aanvragen zodat je ex dat niet later kan eisen

want ziet er naar uit dat hij steeds meer controle en contact afdwingt.

succes

Terug
Bovenaan