Re:Bo

Ten eerste vind ik het mooi dat ik op het lijste mocht en ten tweede...misschien doed bij jou dat onderzoek wel niet zo'n zeer..dat is bij iedereen verschillend en de 1 kan ook meer heben dan de ander.Mijn gyneacoloog heeft echt gezegd dat als de verklevings weg waren en de rest allemaal goed is(bij ons wel het geval)dat 88% binnen een half jaar zwanger word.Dus je mag de hoop niet opgeven.Wanneer heb jij dat HCG dan?

Groetjes truida

Hoi Truida,

dat klinkt hoopvol hoor, die 88%...maar misschien is dat alleen als je verklevingen bleek te hebben?
ik heb pas over minimaal 4 weken zo'n HSG..ben namelijk net weer ongi geworden..
baal..baal..
waar zit jij in de medische molen?

groet Bo

Wat raar ja ik moets direkt bellen als ik ongesteld was geworden want dat onderzoek wordt direkt in de eerste helft van je cyclus gedaan.Want je mag niet ongesteld meer zijn en ook niet zwanger.ik was van 11 juni tot 18 juni ongesteld en heb op 21 juni dat onderzoek gehad.en vanaf volgende maand kunnen we weer voor het echt gaan.Maar even op je vraag terug te komen...ik zit in Emmen (drenthe) in de medische molen.Ik kom uit weiteveen weet niet of je dat weet te liggen is namelijk een klein gehucht hahahaha.Kom jij hier ook uit de buurt....als je het niet wil zeggen hoeft niet hoor.Vriendelijke groet Truida

Hoi Truida,

dat zit namelijk zo....ik krijg deze cyclus eerst nog een ander onderzoek..namelijk een microcurettage...nadat ik daarna ongi ben geworden moet ik bellen voor zo'n HCG afspraak. Ik ken Weiteveen niet....woon aan de andere kant van het land.
Wat is jouw volgende stap in de molen?

groet Bo

Beste Bo

Nou we hebben dus vrijdag een gesprek,en dan krijgen we ook te horen over hoe en wat te doen nu.Maar toen met dat onderzoek zei ze al van:als er al kleine verklevingen zaten dan zijn die nu wel weg maar dat zal de tijd ons leren.Maar mijn man en ik hebben besloten om het eerst twee of drie maand zo te proberen en als we dan nog niet zwanger zijn gaan we voor de IUI.Dan maken ze extra hormoon bij je aan om je eitje beter laten te groeien,en ze zoeken het aktiefste zaad uit van je man en dat brengen ze dan bij je in.En dan maar afwachten of dat aanslaat.Maar de tijd zal ons leren.Natruulijk hopen we dat het niet zo ver komt.
Liefs Truida

Terug
Bovenaan