re duits meisje

A

Anoniem

Guest
Bedankt voor jouw reactie....

Ik en mijn vriend hebben wel sex gehad.. je schreef dat dit 3 weken niet mocht???? Ze spraken met mij over idd. niet zwemmen en geen tampons... niks inbrengen... heb ik ook niet gedaan... .maar je kunt sex op verschillende manieren hebben zonder uhm inbreng... weet jij nu of ik verkeerd bezig ben????? zucht.... ik maak het mijzelf wel erg ingewikkeld he???

Sorry dat ik je zo heb laten schrikken, maar het mag echt niet!!! Het is heel moeilijk dat vond ik ook maar is echt beter als je daarmee wacht!!! Tuurlijk snap ik dat je onzeker bent!!! Komt aleemaal goed hoor meis!!!

ooohh.... na ja laten schrikken... ik wil gewoon doen wat het beste is....
pff ik heb gewoon verkeerd gedacht dan.... misschien heb ik nu al schade aangericht... domme ik... voorzichtig met uhm de hand??? zonder inbreng... is dus ookal uit den boze.... dankje wel Sandy...

Geen dank hoor!!! Maar hoe voel je op dit moment??? En heb je nog steeds koorts??? Pas maar lekker goed op jezelf op!!! Das nu heel belangrijk je gaat ook zo door een geestelijke dip weet er alles van bah echt niet leuk hoor!!! Maar probeer de sex ff te laten wachten des te fijner is het straks, hihi

Ben trouwens vandaag een beetje ongesteld geworden das best snel hé na mijn mk???
Maar heb best van de krampen ach ja dan gaat mijn lichaam weer normaal werken denk ik!!
Alleen mijn vriend die baalt kon die eindelijk weer met mijn klussen,hihi!!
Gisterenavond en vanmorgen kon het nog maar vanavond niet meer!!!

Oh ook nog vergeten je te schrijven dat je minimaal 1 keer je ongi moet krijgen voordat je weer zwanger mag raken ja dus ook nog condoompjes gebruiken, wat een hel toch hé!!!

Ach ja komt goed!!!

Liefs Sandy

des te fijner de sex??? hahah

ja, je bent idd snel ongi geworden.. maar uhm hoe lang zijn jullie al bezig???? gezien hoe wij nu zitten... weet ik het momenteel niet meer...   een kindje bedoel ik... de leeftijd heb ik er wel voor, word in juni 27.

ik ga de sex laten nu... ik hoop dat het nu niet te laat is... gewoon gek dat ik woensdag en donderdag praktisch geen bloed heb gehad en dat het vandaag net zo erg is als dinsdag... daardoor denk ik dat het idd slecht is sex te hebben op uhm mijn manier...
uhm de koorts... weet ik niet... nog niet weer getest.. ik heb wel buikkrampen en die had ik alleen na het hele gebeuren op maandag... voor de rest geen last gehad... Ik ben blij dat je reageerd... je helpt ontzettend.

Nou ik ben een beetje ouder ben in april 35 jaar geworden, hihi!!! We gingen voor ons eerste kindje en ik was eigenlijk gelijk zwanger na 1 keer ongi worden dus was erg snel eerste ronde dus raak, maar ja mocht niet zo zijn en op 1mei ben ik gecurriteerd dus is maandag 4weken geleden!!! Mag dus vanaf juli weer zwanger proberen te worden dus ga dan voor ronde 2 verder!! weet alleen niet hoe mijn cyclus gaat lopen dus das afwachten!!!

Lees dat je krampen hebt, hoop niet dat er iets is beschadigd voor je!!! En die ontsteking is ook geen pretje, maar goed misschien heb je dat niet maar hou het in de gaten hoor!!! Hebben ze je dan niet in het ziekenhuis uitleg gegeven dan??? Echt slecht hoor!!! En hoefde geen nachtje te blijven??
Ik moest hier een nachtje blijven dan hier in Duitsland!!!

Nou hoop dat je snel weer opknapt hoor!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan