Re:F

Hallo F,
Met mij is alles goed hoor, bedankt dat je er naar vroeg. Ik wou reageren bij jou berichtje, maar dat lukt niet , ik kan van de reakties die bij de berichtjes staan er maar 3 lezen de rest kan ik niet zien, ik snap er niks van. Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden op dit moment, ik zit nu weer in de klusweek de we doen ons uiterste best! Hopen dat het raak is, alleen ik weet nooit wanneer ik mijn eisprong heb, als het nu niet lukt ga ik misschien ook ovulatie testen gebruiken. Het wordt een drukke week voor mij dus gaat de tijd lekker snel voorbij. Mijn man is morgen jarig dus visite, dinsdag en donderdagavond dansen, vrijdagavond weer visite, zaterdagavond weer dansen en dan ook nog 38 uur werken dus afleiding genoeg.
Hoe gaat het met jou? Vallen de zwangerschapskwaaltjes nog wat mee?

liefs Renske

Hoi Renske,

Ik kan de ovulatietesten van CB erg aanbevelen. Ze zijn duur maar bij mij hebben ze tot 2x toe gewerkt bij het zwanger worden! Afgelopen keer ook weer. Je kunt dat heel erg gericht klussen. Succes met klussen! We duimen voor je!

Met mij gaat het prima. Ben wat misselijk maar mij hoor je niet klagen natuurlijk. Nog een weekje wachten voor de echo.. Heel spannend!

X F.

Terug
Bovenaan