re: jammer

Lieve dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Er werd nog gevraagd hoe lang ik zwanger was. Ik ging net de 10e week in.
Heeft iemand van jullie trouwens Astma? Ik wel en ik twijfel over de medicijnen. Mijn arts zegt dat het wel kan. Maar de arts van mijn zus (heeft ook astma en was ook zwanger) zei dat het niet kon.

gr. Barbara
 
Hoi,

Ik heb ook astma. Ik gebruik de medicijnen zo min mogelijk (volgens de arts kan het inderdaad geen kwaad maar het blijven medicijnen) Alleen de laatste maand mag je ze helemaal niet meer gebruiken omdat het weeenremmers zijn!
Ik heb ze de vorige zwangerschap ook wel eens gebruikt en mijn zoontje is helemaal gezond, dus het kan inderdaad geen kwaad. Fijne zwangerschap.
Groetjes Gerdien
 
Hi Barbara,

Ik heb ook Astma en ben ook zwanger.
Ik maakter me hier ook zorgen over maar het is zo dat als je geen medicijnen gebruikt is het nog slechter voor je kindje. Als je inhalaties gebruikt dan kan dat weinig tot geen kwaad omdat er dan geen tot weinig medicijnen in je bloedbaan terecht komen. Ik hoop dat ik je een beetje gerust gesteld heb en succes met je zwangerschap.

Gr,

Pien
 
Terug
Bovenaan