RE: Kaas

Bedankt voor jullie reacties! Ben enigzins weer wat gerust gesteld.
Ik heb de filets +/- 40 min. in de oven gehad op 180 graden, is dit voldoende verhit om de evt. listeria bacterie te doden?
 
Ja hoor. De gewone bereidingstijd van het vlees is voldoende. (Dus als het zo'n lapje voor 10 minuten in de koekepan was geweest, was het ook goed geweest.) Buiten dat zit er zéér waarschijnlijk geen rauwemelkse kaas in verwerkt, dus het hele probleem van de bacterie speelt niet.

Je moet wel een beetje relaxter worden over je voeding hoor! Vraag je verloskundige wat je écht niet mag eten (en dat is bijzonder weinig) en vertrouw er dan op dat wat je wel eet geen kwaad. Er zijn heel veel bakerpraatjes in omloop en als je daar teveel naar luistert, kun je echt niets meer eten. Daar word je alleen maar onterecht ongerust van en dat is zo zonde van je energie!
 
Hoi Anoniem,

Bedankt voor je reactie. Ja, het klopt dat ik inderdaad veel te veel met mijn voeding bezig ben. Durf zelfs in een restaurant geen rauwkost te eten... en niets te bestellen waar kaas in verwerkt zit. Pffff, het is ook allemaal zo eng! Heb jij dat niet?
 
Terug
Bovenaan