re:koortslip voor monique

wat heb jij dan gebruikt.omdat ze zeggen dat zovirax niet zeker is of t wel helemaal betrouwbaar is voor het ongeboren kind.
ik heb nu zelf een stick met echina of iets in op natuurlijke basis
 
Ik heb geen koortslip, maar wel kloven aan mijn mondhoeken. Hiervoor heb ik calendulan van vsm gekregen.Het helpt best goed, misschien ook wel bij een koorstlip? Je kan het eventueel altijd navragen.

groetjes mosy
 
Ikzelf had in de zwangerschap 3x een koortslip heb toen Akolip gebruikt deze mag je wel gebruiken in de zwangerschap, deze is te verkrijgen bij de apotheek. Een koortslip bij een pasgeborene is gevaarlijk ( de blaasjes) als het eenmaal korstjes zijn is er niets meer aan de hand. Extra vitaminen c gebruik is ook aan te raden, want een koortslip komt altijd als je afweer heel laag is.

Succes Groetjes Sannie
 
ik heb zelf in de zwangerschap heel veel last gehad van koortslip, ik mocht absoluut van de ha geen zovirax gebruiken, als ik het echt niet meer kom uithouden, moest ik bellen en zou ik wat anders krijgen.
 
Weet je dat zeker van gebrek aan vitamine C?
In mijn geval, met gescheurde mondhoeken kan dat het echt niet zijn (terwijl ze dat wel ook zeggen), ik eet ontzettend veel fruit, 3'à 4 stukken per dag.
Drogisterij zei ook dat ze er aan twijfelde dat verhaal, maar goed een koortslip is net weer iets anders.
Maar ik dacht dat het een virus is?

Groetjes MOsy
 
Ik heb niks gebruikt voor mijn koortslip,gebrek aan vitamine c?weet ik niet .Ik heb het wel vaker en ben drager van een koortslipvirus,
Pas op met teveel vitamine c[is niet goed]!
 
Terug
Bovenaan