Re:Re: bandenpijn???



bedankt anoniempje dat je mijn vraag voorgelegd hebt aan jouw verloskundige,
hartstikke tof dat je de moeite hiervoor hebt genomen. Ik ga as dinsdag ook voor het eerst naar de verloskundige en leg mijn klachtjes daar ook es neer, kijken wat zij zegt. Toch heel erg bedankt.

Groetjes Anke2
 
hey hoi!

Graag gedaan hoor!
ik hoop in elk geval dat je nu wat rustiger bent,
het is ook wat als je allerlei kwaaltjes hebt waar je het bestaan niet van weet om t maar zo te zeggen.
Maar jij gaat as dinsdag naar de vk?
Je bent dan 12 week heen begrijp ik hieruit toch?
ikzelf ben nog maar 8 wk heen maar heb niet zo'n leuk verleden qua zwangerschappen,zodoende wordt ik een beetje extra in de gaten gehouden.
Lijkt me leuk om te horen hoe jouw zwangerschap verloopt..
Enne veel succes dinsdag he!

misschien tot spreeks,

groetjes

carola
 
Hoi

Nou ik denk dat ik ook rond de 8wk ben. Mijn cyclus was na de pil erg lang en onregelmatig, misschien dat ik daarom eerder naar de VK mag. Normaal zou je 2wk geschonken krijgen omdat men uitgaat van de laatste menstruatie, maar bij eem onregelmatige cyclus geldt die regel niet echt. Ik begin nu eigenlijk aan mijn negende week uitgaande van het feit dat mijn temperatuur steeg rond de 23ste mei. Mijn laatste ongi was op 1 mei. Dus hoogstwaarschijnlijk zijn we net zover en ben ik inderdaad ook benieuwd hoe jou w zwangerschap zal verlopen. Daarom wens ik jou ook heel veel geluk en naar wat ik van je begrijp is dit niet je eerste zwangerschap?
 
hey hoi!

Hier weer even een berichtje van mij,
Ik vind het wel grappig om te lezen dat we beide evenver heen zijn.ik zit nu op 8.5 week(di 9 wk).
Mijn laatste ongi was op 13 mei maar weet dat mijn eisprong rond 10/11 dagen later is. dus ook rond de 23e.
Ikzelf ben uitgerekend op 17/2,maar het kan ook later worden he?je hebt t zelf niet in de hand.
En dit is inderdaad niet mijn eerste zwangerschap.
heb 2 vroege miskramen gehad,en dat maakt t wel een heel stuk spannender ook nu.
Hoe voel jij je verder dan?heb je veel last van de kwaaltjes?
Ik voel me echt kiplekker alleen heb steeds een hele opgezette buik,zal misschien wel aan mijn darmen liggen ofzo.
of omdat ik maar een dunne spriet ben?haha.
Nou goed,ik lees wel weer wat van je en nogmaals veel succes dinsdag!

groetjes

carola
 
Terug
Bovenaan